Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik develop soms ook wel wat maar daar heb ik eigenlijk mijn laptop voor. Geen interesse in 4k gaming.
Ikzelf speel voornamelijk strategy en RPG spellen zoals Warhammer Total War, Paradox dingetjes. Ook de nieuwe space RPG van bethesda (Starfield denk ik) zou hij makkelijk moeten kunnen draaien. De zonen spelen op dit moment enkel Fortnite, maar mss in de toekomst wel nieuwere shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 1100 euro, staat niet echt vast in steen, als er een goede reden is om hoger te gaan dan leggen we wel wat bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niet echt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of ik geen gigantische blunders begaan heb bij het samenstellen en of ik wel de maximale bang for buck heb. Verder enige input of het nog zin heeft om langer te wachten, de GPU prijzen zijn al stevig naar beneden gekomen zo te zien, maar mss zit er nog wel meer rek op. Ik game voornamelijk in de winter (vanaf half oktober) dus mss is het net zo slim de aankoop nog wat uit te stellen.
Dit is wat ik bij elkaar gesprokkeld heb:
Voornamelijk gamen, ik develop soms ook wel wat maar daar heb ik eigenlijk mijn laptop voor. Geen interesse in 4k gaming.
Ikzelf speel voornamelijk strategy en RPG spellen zoals Warhammer Total War, Paradox dingetjes. Ook de nieuwe space RPG van bethesda (Starfield denk ik) zou hij makkelijk moeten kunnen draaien. De zonen spelen op dit moment enkel Fortnite, maar mss in de toekomst wel nieuwere shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 1100 euro, staat niet echt vast in steen, als er een goede reden is om hoger te gaan dan leggen we wel wat bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niet echt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of ik geen gigantische blunders begaan heb bij het samenstellen en of ik wel de maximale bang for buck heb. Verder enige input of het nog zin heeft om langer te wachten, de GPU prijzen zijn al stevig naar beneden gekomen zo te zien, maar mss zit er nog wel meer rek op. Ik game voornamelijk in de winter (vanaf half oktober) dus mss is het net zo slim de aankoop nog wat uit te stellen.
Dit is wat ik bij elkaar gesprokkeld heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 209 | € 209 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 109 | € 109 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 | € 469 | € 469 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart-Wit | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650m (2021) Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 89,78 | € 89,78 |
| Totaal | € 1.091,48 | |||
/f/image/3aU9j7xgUODhyaRb5rcyLflJ.png?f=fotoalbum_large)