papier is vastgelopen in mijnCanon Pixma MX525. Zit muurvast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgb1967
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-09-2022
Mijn vraag

Het (stapeltje) papier in mijn Canon Pixma MX525 is vastgelopen en zit muurvast. Krijg het er niet uit. Geeft foutcodes 5100 en 6000. Aan de achterkant geen papier te zien. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V53XTRJaJAdT8eVB5b3K0Fua1mY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dtdg8RmCQ7XYzJc2hQYjKA4g.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door hgb1967 op 03-09-2022 12:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-05 15:17
ik heb een andere canon pixma, maar die heeft ook een klep aan de onderkant. daar kan je ook nog wel eens wat verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
hgb1967 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:25:
Mijn vraag

Het )stapeltje) papier in mijn bovengenoemde print is vastgelopen en zit muurvast. Geeft foutcodes 5100 en 6000.
Aan de achterkant geen papier te zien. Krijg het er niet uit.
Al gehoord van Google?

Tientallen video's over die foutcode en Canon en hoe op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgb1967
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-09-2022
Allang gedaan natuurlijk, beide zaken.

[ Voor 22% gewijzigd door hgb1967 op 03-09-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Trekken.

Begin in het midden van het stapeltje zodat het totale pakket dunner gaat worden.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Welkom op ons forum,

Wat je niet meldt, kunnen we natuurlijk niet weten. Wees dus zo uitgebreid mogelijk in je posts als je geen inkoppertjes terug wilt krijgen :). Hoeveel tijd wil je hier overigens aan besteden want je hebt een instappertje van 10 jaar terug die het fingers crossed zo lang heeft volgehouden.

Inderdaad zoals hierboven gesteld, trekken en lukt het niet is die sowieso economisch afgeschreven en kan je op zoek naar een passende nieuwe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Omdat het een dik pakket is, zou ik een deel vh pakket vanuit het midden proberen eruit te trekken met 2 tangen.

Als dat lukt, is het risico op schade in het mechanisme minder groot.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik zou het papier afsnijden met scalpel vanaf 1 zijde en daarna vanaf de andere zijde eruit trekken.

De kans is toch groot dat deze printer aan het einde van zijn bestaan zit. Zo'n dik pak papier verbuigt alles.

Laat maar een paar vellen in de feeder bak om te voorkomen dat er weer veel vellen tegelijk worden aangetrokken.
Pagina: 1