Facebook zakelijke pagina overdragen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
Hallo,

Ik heb een 2 facebookpagina's: Huysbrouwerij Nuenhem en een zakelijke pagina: Brouwerij Nuenhem. Ik ben gestopt met het commercieel brouwen van bier echter wil iemand anders de naam gaan gebruiken.

Probleem: ik wil Huysbrouwerij Nuenhem zelf blijven gebruiken en alle rechten van Brouwerij Nuenhem overdragen aan iemand anders.

Ik krijg het maar niet klaar. Kan iemand me duidelijk uitleggen hoe dat moet? (ik heb de nieuwe eigenaar al in de paginarollen alle rechten gegeven).

Groet John

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
Niemand?

Iemand dan een idee hoe ik daar achter kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:09

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Geef eens aan welke stappen je allemaal doorloopt om de pagina over te dragen. En geef duidelijk aan wat er niet lukt, en welke melding je krijgt.

Daarnaast verplaats ik je topic even naar Client software algemeen. Het is namelijk geen probleem met een Windows Client software, maar meer met een externe dienst.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
Excuus voor deze late reactie; ik had geen notificatie gekregen dat er een nieuw antwoord was gekomen.

Het probleem is (veel eenvoudiger dan verwacht) opgelost: ik had de nieuwe eigenaar van de pagina beheerder gemaakt en ben uitgelogd op de zakelijke pagina. Mijn privé-pagina werd behouden. Ik was bang dat ik die ook niet meer zou kunnen beheren.

Groet John