Wij hebben eigenlijk altijd water in de kruipruimte, hopelijk dit jaar heb ik het opgelost door drainage aan te leggen. Er zal echter altijd een nat modderlaagje blijven bestaan. Het is nu eindelijk droog vanwege de droge zomer. Ook heb ik de ventilatie weer goed opengemaakt en ik voel de trek.
Nu twijfel ik om aanvullend de muur van mijn kruipruimte te impregneren, ik heb nog een jerrycan over en ik kan dit zo over de muur aanbrengen. Kan dit kwaad? Het betreft een spouwmuur waarin later eps parels zijn aangebracht (zonder kleefmiddel).
Ik weet dat er ook mogelijkheden zijn om je muur te injecteren, maar hoop eigenlijk dat dit niet nodig meer is.
Nu twijfel ik om aanvullend de muur van mijn kruipruimte te impregneren, ik heb nog een jerrycan over en ik kan dit zo over de muur aanbrengen. Kan dit kwaad? Het betreft een spouwmuur waarin later eps parels zijn aangebracht (zonder kleefmiddel).
Ik weet dat er ook mogelijkheden zijn om je muur te injecteren, maar hoop eigenlijk dat dit niet nodig meer is.
[ Voor 9% gewijzigd door Cobb op 03-09-2022 09:09 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.