Welk moederboard + CPU?

Pagina: 1
Acties:

• Cornholi0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06-2024
Hey iedereen

Ik zit hier nog met m'n Celeron 366 @ 550MHz op een Abit BE6 en wil eigenlijk wel wat nieuws, het begint een beetje traag te worden allemaal. Een paar vragen:

1) Ik wil graag over op de AMD, welk moederboard moet ik nemen, ik heb goede dingen gehoord over de MSI K7T Turbo, maar ik hoor ook dingen over de Sis735 chipset. Welke moet ik nemen (niet te duur enz).

2) Welke CPU? (liefst Duron of Thunderbird op 266MHz FSB (DDR))

3) Hoeveel kan ik nog ongeveer krijgen voor m'n Abit BE6 + Celly Malay 366 met cooler en ASUS slot converter (slot 1 -> socket 370) + 192MB PC100 (ik neem aan dat ik PC133 moet hebben als ik op 266 DDR ga draaien?) ?

Alvast bedankt, ik zie door de bomen het bos niet meer tegenwoordig met al die nieuwe chipsets etc. etc... |:(

Cornholi0

Verwijderd

als je niet te duur zegt dan heb je al gekozen voor AMD inderdaad. Of je Duron of T-bird neemt moet je aan je portemonnaie vragen. Mobo zou ik een Epox EP-8K7A nemen, die presteert wel lekker volgens mij.

Verwijderd

Gewoon celly 1.1Ghz of p3-1Ghz op jouw abit borje zetten, net als die figuur in één van die andere topics, is veruit het goedkoopst!