• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
ik heb nu de nokia 7110 en ga denk ik de 8850 kopen omdat ik een iets kleiner toestel wil hebben.
Maar is dit toestel beter of slechter dan de 7110?

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Kijk en vergelijk:

Nokia 7110
Nokia 8850

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
ik vind het een prima toestel.
vind hem zelf alleen al fijner omdat hij kleiner is

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Koop liever niet een 8850. Koop gewoon geen 8 serie van nokia. Ze zijn echt slecht.

Verschillende mensen bij mij in de klas hebben deze gehad en na veel ergernis weer ingeruild.

Ken ook mensen die in gsm zaken werken en die krijgen de 8 series zo vaak terug dat het gewoon niet meer leuk is.

hou maar gewoon die 7110 of ga voor de samsung. heb zelf ook een samsung gehad maar die had een slechte geluids quali. Die nieuwe van Samsung (a300) heeft echt een super geluids quali.

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Zowel de 8210 als de 8850 hebben een ongekend hoge uitval. Dus dan wordt het opsturen, wachten tot ie gerepareerd is (wat lang duurt want ze hebben het druk met alle kapotte 8serie telefoontjes) en een hoop ergernis dus. Verder is het schuifmechanisme van het klepje niet dat je zegt super.

Koop een andere...

(heb zelf een 8210 en geen problemen, maar ik ben gelukkig de uitzondering die de regel bevestigd. Al bijna 2 jaar schadevrij :) )

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Ik heb zowel de 6210 als de 8850 en de laatste gebruik ik nu ruim 1,5 jaar. Nog nooit iets mee gehad, niet met het klepje en ook niet met de ontvangst. Heb wel begrepen dat de 8810 erg veel bugs had?

De 8850 vind ik in elk geval een heerlijk klein toestel, maar helaas past 'ie niet in m'n carkit. Vandaar dat ik de 6210 erbij heb. Maar overall; toppertje!

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

de 8xxx serie heeft id veel problemen, vooral met het beeldscherm. ik ben ook al zeven(!) keer terug geweest ivm uitvallen en beeldschermproblemen. en dit binnen een jaar. (gelukkig heb ik het +pakket en krijg dus gelijk een nieuwe mee)

maar er zijn ook mensen die hun 8210 al 2 jaar hebben zonder problemen.

het is wel gewoon en makkelijk telefoontje, klein, handig. alleen je moet net geluk hebben met de versie, anders sta je ook om de maand terug.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
ik heb mijn 8850 ook al ruim anderhalf jaar.

laatst een keer laten maken maar dat lag meer aan mij heb hem iets te vaak van de trap af laten pleuren.

maar zelf heeft dat ding nooit problemen gehad.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Pagina: 1