Ik heb het volgende al geprobeerd,
Internet pakket upgrade, nu 1gb down en 50mb upload, en nieuwe betere wandcontactdoos, had een hele oude.
Nieuwe cat6 Ethernet kabel.
PlayStation stofvrij gemaakt, binnenkort koelpasta vervangen.
PlayStation initialisatie, database herbouwd, updated in safe mode. Ps4 resolutie naar 480p gedaan, vaste zwarte kleur als PlayStation achtergrond gezet.
Controller getest op
https://gamepad-tester.com/ en reageerde goed (via usb, pc heeft geen Bluetooth). Controller via usb aangesloten op de PlayStation en via instellingen naar usb gezet ipv Bluetooth.
Dns servers van PlayStation naar Google dns veranderd via namebench, meest stabiele dns server voor mijn locatie.
Oude pc aangesloten en daar bedraad getest, daar komt de upload speed wel tot rond de 50mb, download maar 100mb maar dat komt omdat er een oude netwerk kaart inzit.
Iets verbetering in het spel maar niet lang niet genoeg, wat ik soms merk is hoelanger ik het spel speel, hoe slechter de performance wordt, bijvoorbeeld de eerste ronde van het gevecht is nog redelijk soepel, tweede derde ronde veel langzamer en reageert minder snel.
Ik heb nog een Kingston ssd in me pc, net nieuw eigenlijk niet veel gebruikt, maar had een keer wat ik de bios verandert dat ervoor zorgde dat de ssd in checkdisk iets aangaf niet te kloppen maar werkt verder wel goed, kan ik die in de PlayStation doen nadat ik het formatteer, of zal dat problemen geven?