Toon posts:

welk mobo bij een amd tb1ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een duron 700 en ben van plan een tb1ghz te kopen maar welk mobo past daar t beste bij???

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
een mobo dat een tb1Ghz aankan >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
maar welk merk en type dan?? waarmee je ook nog wat leuke mogelijkheden hebt

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb hier zelf een TB900@1Ghz (10x100MhzxvCore 1.91V) op een Abit KT7 (UL BIOS) en dat werkt prima. Alleen ff probleempje gehad met een IRQ conflict tussen SB Live! en USB Controller maar nu werkt alles gewoon goed.

Pas wel ff op met de Abit KT7A .. vriend van me kreeg dat ding pas stabiel toen hij de 3C BIOS verving door de 3R BIOS. Daarvoor hing dat kreng elke 3 minuten ... kaarten eruit gehaald.. absoluut geen IRQ conflicten mogelijk. maar dat ding hing gewoon constant. BIOS geflashed en die bak werkt nu uitstekend.

Tja andere mobo's zoals ASUS (A7V serie) of MSI K7T Pro2A serie zullen ook prima werken hoor... als je door het forum spit kom je over elk merk/type wel negatieve geluiden tegen... maar ze werken allemaal stuk voor stuk. Tis soms alleen een beetje gepruts.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=124

[5 Socket A moederborden getest]

Keb zelf de Asus ,nog geen probs mee ,alleen geeft volgens mij de temp sensor teveel aan maar goed voor de rest is ie goed.