Toon posts:

Monitor: Siemens-Nixdorf (Scenic)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een monitor een siemens-nixdorf scenic.. hij moet 1600x???? aankunnen.. maar ik krijg hem niet veder dan 1024x768. waar kan ik de drivers downloaden.. en voor de slimme onder ons.. www.siemens.nl heeft ze niet. www.sni.de moet ze hebben maar die staat bijna niet online. Wie weet waar ik het kan downloaden het gaat om een 17"ins monitor.. en voor driver onder windowsME
Casper

Verwijderd

Als je eerst ff t type monitor in je post zet, dan is t wat easier voor peoplz :? :P

• Invincible
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-06 13:52

Invincible

Wat denk je zelf???

Jezus wat dacht je van siemens.com ofzo???? en dan ff zoeken, maar ik heb ook ff gezocht en dat na een hele dag hard werken. http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp Zo en nu niet meer zeuren.

Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 18:31 schreef 1nvincible het volgende:
Jezus wat dacht je van siemens.com ofzo???? en dan ff zoeken, maar ik heb ook ff gezocht en dat na een hele dag hard werken. http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp Zo en nu niet meer zeuren.
misschien kun jij je ogen beter open zetten en zie je dat het om een siemens-nixdorf scenic gaat en niet om fujitsu siemens... raar idee hoor maar misschien geeft dat ook aan waarom mijn drivers niet om siemens.com staat zoals vermeld staat in mijn 1ste bericht.. maar goed alsnog toch wel bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 18:18 schreef AirHead het volgende:
Als je eerst ff t type monitor in je post zet, dan is t wat easier voor peoplz :? :P
dat weet ik niet.. gaat om een Scenic als je daar wat aan hebt.. 17"ins. zelf de helpdesk van siemens.com kan me niet helpen.. het hoort niet bij hun.. maar bij scenic.. en daar valt weinig van te vinden. :'( jah alleen www.sni.co.uk of .de maar niks met de juiste drivers voor deze monitor.. wie ow wie kan mij helpen.?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Als je weet dat ie 1600x1200 aankan, dan moet je onder windows gewoon bij drivers een monitor nemen wat ongeveer hetzelfde aankan. En dan rustig refreshrates/resoluties testen, als het niet lukt, dan springt ie in 10 secs ofzo weer terug.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Pagina: 1