Ik rijd al 10 jaar auto's.
Diverse auto merken ook gereden.
Meestal goedkopere of kale uitvoeringen van de A, B en C segmenten.
Bijna altijd heb ik dus de standaard 15, 16 of 17 inch velgen\banden gehad.
Ik heb in afgelopen februari een tweedehands auto gekocht.
Het is mijn droomauto. Enige wat ik niet leuk vond waren de standaard velgen. Die waren 17inch. Van die standaard lichtmetalen velgen.
Hiermee heb ik ongeveer 3 maanden in gereden zonder problemen.
Toevallig waren 3 van mijn banden versleten dus moesten er nieuwe banden op.
Komt goed uit want ik wou toch nieuwe velgen. En het liefst wou ik naar 18 inch want die zijn wat groter.
Groter dan 18 word overal afgeraden mits je echt voor de looks gaat.
Dus besloot ik leuke 18inch velgen te kopen. Deze heb ik al ongeveer enkele maanden in gebruik ook.
Ze zien er super mooi uit!
Alleen het probleem is dat ik telkens schade rijd aan de velgen
geen idee waarom. Hier heb ik nooit eerder last van gehad.
De twee voor velgen zijn al zo goed als beschadigd.
Mijn vraag aan jullie:
1-) Ligt het aan mij als chauffeur? Want ik heb nooit eerder problemen gehad.
2-) Moet ik anders parkeren ivm 18inch velgen? Want in dezelfde auto met 17inch heb ik geen problemen gehad.
3-) Is er een manier om toch makkelijker zicht te krijgen op de voorbanden\velgen? Want deze zie ik totaal niet. En dit zijn de 2 velgen die juist altijd schade hebben gehad.
4-) Ruim parkeren? Al geprobeerd en merk toch dat ik meer op straat parkeer inplaats van de stoep. Ik vind dat ook eng, vooral als er een fietsenpad naast is. Of een krappe autoweg. Dus wil wel normaal kunnen parkeren.
Tips zijn welkom
Diverse auto merken ook gereden.
Meestal goedkopere of kale uitvoeringen van de A, B en C segmenten.
Bijna altijd heb ik dus de standaard 15, 16 of 17 inch velgen\banden gehad.
Ik heb in afgelopen februari een tweedehands auto gekocht.
Het is mijn droomauto. Enige wat ik niet leuk vond waren de standaard velgen. Die waren 17inch. Van die standaard lichtmetalen velgen.
Hiermee heb ik ongeveer 3 maanden in gereden zonder problemen.
Toevallig waren 3 van mijn banden versleten dus moesten er nieuwe banden op.
Komt goed uit want ik wou toch nieuwe velgen. En het liefst wou ik naar 18 inch want die zijn wat groter.
Groter dan 18 word overal afgeraden mits je echt voor de looks gaat.
Dus besloot ik leuke 18inch velgen te kopen. Deze heb ik al ongeveer enkele maanden in gebruik ook.
Ze zien er super mooi uit!
Alleen het probleem is dat ik telkens schade rijd aan de velgen

De twee voor velgen zijn al zo goed als beschadigd.
Mijn vraag aan jullie:
1-) Ligt het aan mij als chauffeur? Want ik heb nooit eerder problemen gehad.
2-) Moet ik anders parkeren ivm 18inch velgen? Want in dezelfde auto met 17inch heb ik geen problemen gehad.
3-) Is er een manier om toch makkelijker zicht te krijgen op de voorbanden\velgen? Want deze zie ik totaal niet. En dit zijn de 2 velgen die juist altijd schade hebben gehad.
4-) Ruim parkeren? Al geprobeerd en merk toch dat ik meer op straat parkeer inplaats van de stoep. Ik vind dat ook eng, vooral als er een fietsenpad naast is. Of een krappe autoweg. Dus wil wel normaal kunnen parkeren.
Tips zijn welkom