Mijn vraag
dag allemaal, ooit heb ik een 5.1 setje gekregen van een vriend. Deze heb ik aangesloten door alle inputs samen te voegen naar 1x 3.5mm, verbazingwekkend genoeg werkte dat, echter viel de speaker regelmatig uit. Nu wilt hij niet aan gaan (denk, probeer het toch eens zoals vroeger)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Alleen de kabels die ik heb om alle tweeters op de sub aan te sluiten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
zie bovenstaand. Wel heb ik al op tweakers een relevant topic gevonden van 2002, waar ze ook over US blaster praten, maar ik kwam er (ook met de doorverwijzingen) niet wijs uit, moet ik een Desktop met geluidskaart hebben?
Helaas gebruik ik uitsluitend een laptop tegenwoordig, maar ik wilde deze toch nog eens werkend krijgen.
Mijn vraag als geïnteresseerde tweaker, maar zeker geen expert:
In simpele termen: hoe kan ik testen of hij nog werkt, of hoe kan ik testen wat er kapot is (heb een multimeter en ben bereid om het plaatje eraf te schroeven).
Maar voornamelijk: hoe krijg ik dit ding werkend, wat heb ik nodig?
:strip_exif()/f/image/bBPcgcRpeAk8VD4TpHEQaXCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QUN9yjT6eO3LRYfTS0vOC4z6.jpg?f=fotoalbum_large)
dag allemaal, ooit heb ik een 5.1 setje gekregen van een vriend. Deze heb ik aangesloten door alle inputs samen te voegen naar 1x 3.5mm, verbazingwekkend genoeg werkte dat, echter viel de speaker regelmatig uit. Nu wilt hij niet aan gaan (denk, probeer het toch eens zoals vroeger)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Alleen de kabels die ik heb om alle tweeters op de sub aan te sluiten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
zie bovenstaand. Wel heb ik al op tweakers een relevant topic gevonden van 2002, waar ze ook over US blaster praten, maar ik kwam er (ook met de doorverwijzingen) niet wijs uit, moet ik een Desktop met geluidskaart hebben?
Helaas gebruik ik uitsluitend een laptop tegenwoordig, maar ik wilde deze toch nog eens werkend krijgen.
Mijn vraag als geïnteresseerde tweaker, maar zeker geen expert:
In simpele termen: hoe kan ik testen of hij nog werkt, of hoe kan ik testen wat er kapot is (heb een multimeter en ben bereid om het plaatje eraf te schroeven).
Maar voornamelijk: hoe krijg ik dit ding werkend, wat heb ik nodig?
:strip_exif()/f/image/bBPcgcRpeAk8VD4TpHEQaXCg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QUN9yjT6eO3LRYfTS0vOC4z6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yFAnd6WjMReClkenfDiTvh1I.jpg?f=fotoalbum_large)
Spartans never die, they just go missing in action