Hallo mede tweakers.
sinds kort ben ik verhuisd naar een ander appartement. hier loop ik nu tegen aan dat het bereik van de modem/router niet voldoende is om mijn volledige appartement te servicen.
nu ben ik eigenlijk op zoek naar de beste oplossing voor mijn situatie.
Ik woon in een appartement met 80m2 oppervlakte en alle muren zijn lekker dik beton.
Mijn internetverbinding komt binnen in de woonkamer aan de voorzijde van het appartement.
de kamer waar ik en mijn vriendin werken zit aan de achterkant op het meest verre punt van de woonkamer.
Ik heb een T-Mobile thuis abonnement met een Zyxel T50 router.
een simpele plattegrond tekening heb ik voor de beeldvorming toegevoegd. de rode pijl is waar mijn internet aansluiting zit.
Wat is in jullie ogen het beste om te doen in mijn situatie?
mochten jullie meer informatie willen graag even aangeven.
alvast bedankt voor jullie input.
sinds kort ben ik verhuisd naar een ander appartement. hier loop ik nu tegen aan dat het bereik van de modem/router niet voldoende is om mijn volledige appartement te servicen.
nu ben ik eigenlijk op zoek naar de beste oplossing voor mijn situatie.
Ik woon in een appartement met 80m2 oppervlakte en alle muren zijn lekker dik beton.
Mijn internetverbinding komt binnen in de woonkamer aan de voorzijde van het appartement.
de kamer waar ik en mijn vriendin werken zit aan de achterkant op het meest verre punt van de woonkamer.
Ik heb een T-Mobile thuis abonnement met een Zyxel T50 router.
een simpele plattegrond tekening heb ik voor de beeldvorming toegevoegd. de rode pijl is waar mijn internet aansluiting zit.
Wat is in jullie ogen het beste om te doen in mijn situatie?
mochten jullie meer informatie willen graag even aangeven.
alvast bedankt voor jullie input.
/f/image/RakK8CjKlkcrU7qtQEPSXSi7.png?f=fotoalbum_large)