Eufy toevoegen aan HomeKit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-05 23:35
Hallo allen,

Onlangs heb ik een eufy systeem aangeschaft, in de vorm van;

- Eufy by Anker Eufycam 2 Pro
- Eufy by Anker Video Doorbell Battery Set

Het lukt me met geen mogelijkheid iets van Eufy toe te voegen aan mijn HomeKit. Wanneer ik de HomePod probeer toe te voegen, doet ie een tijdje nadenken en daarna zegt ie dat hij niet is verbonden met de router. Wat onzin is want hij is online en functioneert.. ik heb het ook geprobeerd vanaf de eufy app om de apparaten toe te voegen aan HomeKit, maar hetzelfde probleem. ik heb eigenlijk eufy aangeschaft mede vanwege HomeKit mogelijkheden..

Is iemand anders hier ook tegen aangelopen of heeft de gouden tip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYb562d6_YYFg9dDQjZCnp0qHls=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S5x7hvwBvzGYs5RNaVoZEugJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:59
Is het inmiddels gelukt? BIj mij werkt het wel echter niet de deurbel maar deze wordt ook niet ondersteunt door HomeKit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-05 23:35
@chippie777
Nee helaas lukt het me niets toe te voegen aan HomeKit. Philips hue / eufy / Tado, lukt met niets. Begin het vermoeden te krijgen dat dit komt omdat ik een WiFi versterker heb.. maar lukt me niet echt om deze er tussen uit te krijfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mur1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-11-2024
na wat software updates van homekit en eufy camera's lukt bij mij het toevoegen niet meer, wat ik ook probeer, reset, rebootsect.iemand nog gouden tips?
zag wel dat bandsturing uit moet op je wifi netwerk zodat de camera niet van je netwerk wordt afgegooid