iPhone 11 niet-originele LCD / accu waarschuwing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-07 10:43
Ik sta op punt om een iPhone 11 LCD en accu te vervangen. Gezien het geen OEM onderdelen zijn, verwacht ik pop-ups met waarschuwing over niet-originele onderdelen.

Enkele vragen hierover:
  1. Klopt het dat de foutberichten niet in het scherm springen als vervelende popups, als je de notificaties van "instellingen" instelt dat het geen banners toont?
  2. Klopt het dat de foutberichten na enkele dagen verdwijnen? (of verstopt worden in instellingen -> algemeen)

Alle reacties

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:31

talin

ES-MA

heb zelf ook al paar schermen vervangen van iPhone's van mijn kinderen.
haalde ze bij Ome Ali, heb zelf nog nooit melding gehad maar wist er wel van.
Het vervangen van Apple schermen voor de Apple iPhone 11 in alle varianten wordt weer eens lastig gemaakt door Apple. Na veranderen van het scherm door een derde partij kan het zijn dat u een melding krijgt waarin het toestel aangeeft niet te kunnen zien of het vervangen scherm een Origineel scherm is. Deze melding is geen belemmering voor de werking van het toestel. Het is een indicatie dat het scherm vervangen is door een partij die niet voor Apple zelf werkt.
Afbeeldingslocatie: https://www.forza-refurbished.nl/media/wysiwyg/blog-nl-2021/batterij-en-scherm-melding-refurbished-iphone.jpg

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!