Toon posts:

antivirus ging random uit en geeft veel foutcodes in logboek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rowan hartog
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 12:48
hallo. ik krijg ineens een melding dat mijn anti virus uit is geschakeld en windows defender ook. ik meteen helemaal in paniek maar kon het wel weer aanzetten. en toen ging ik even in de log boeken kijken. en zie ik super veel meldingen dezelde fout codes in beeld, wat al 2 weken aan de gang is.
dit is de code:
Fout tijdens bijwerken van status KPN Veilig by F-Secure naar SECURITY_PRODUCT_STATE_ON.

hoe verhelp ik dit? moet ik me zorgen maken?

windows 10

hopelijk krijg ik snel antwoord.

( als dit in het verkeerde topic staat, sorry daarvoor )

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel KPN? Want als er al 2 weken niet naar behoren gebruik gemaakt kan worden van een produkt wat ze aan jou verkopen, zou ik daar toch enige support gaan vragen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rowan hartog
@MAX3400 toevallig werkt een huisgenoot bij kpn. ik zal hem even vragen. maar betekend die meldingen dat de antivirus gewoon niet aan is?

[Voor 4% gewijzigd door rowan hartog op 31-08-2022 17:24. Reden: woorden vergeten]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

F-Secure, Windows Defender en een berg DLL's hebben ruzie. Of daarmee de werking van de antivirus goed is, dat kan je aan KPN vragen.

Je kan ook (tijdelijk) F-Secure eraf gooien en alleen Windows Defender draaien maar de keuze voor pakket X of Y heb je waarschijnlijk zelf in de hand met argumenten (waardoor je gekozen hebt voor F-Secure).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rowan hartog
@MAX3400 oh, dat heb ik wel eens vaker gehoord. dat 2 antivirussen samen niet werken. en je dan dus 1 van die moet kiezen.

en het kan dus ook niet komen van een schadelijk programma die is geinstalleerd op mijn computer?

• eheijnen
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Standaard:
Als je F-Secure installeert wordt Defender automatisch uitgeschakeld en F-Secure het actieve AV programma.

Als je F-Secure verwijderd dan wordt Defender weer automatisch ingeschakeld en daarmee de standaard AV scanner.

Ik zou F-Secure eens de-installeren, een reboot doen en kijken of Defender actief is en wordt/is bijgewerkt met de laatste definities.

Als dat goed gaat kun je F-Secure opnieuw installeren.

The Internet connected people all around the world. But also the Village Idiots...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee