Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een nieuwe gaming setup kopen. Zelf ben ik een Mac gebruiker, wat niet zo handig is voor gaming en dus kijk ik uit naar iets nieuws. Zelf speel ik graag shooters zoals COD maar ik zou dit systeem ook willen gebruiken voor Microsoft Flight Simulator en m'n zoontje speelt minder intensieve games zoals Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop om net onder de 2000 euro uit te komen. Uiteraard als er een serieuze verbetering is in een bepaald component is dit nog te bespreken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik laat me adviseren door de experts
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger heb ik altijd Intel systemen gehad en dat heeft dan ook weer mijn voorkeur. Momenteel heb ik een I5 geselecteerd, maar een I7 zou ook kunnen. Heeft dit veel meerwaarde?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB is leuk, zeker voor mijn zoontje, daarom voor de Pure Base 500 gegaan van be quiet!
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Is de configuratie dat ik heb samengesteld goed, of zou je nog wijzigingen doen. Soms is een goedkoper onderdeel beter of werkt het beter met het geheel.
Ik merk dat er veel verschillende GPU's zijn, zelfs met de RTX3080 heb je verschillende versies. 10G, 12G, TI, en dan nog van verschillende merken. Ik heb er nu gewoon eentje geselecteerd in de hoop dat het de goede is.
Ik zou graag een nieuwe gaming setup kopen. Zelf ben ik een Mac gebruiker, wat niet zo handig is voor gaming en dus kijk ik uit naar iets nieuws. Zelf speel ik graag shooters zoals COD maar ik zou dit systeem ook willen gebruiken voor Microsoft Flight Simulator en m'n zoontje speelt minder intensieve games zoals Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop om net onder de 2000 euro uit te komen. Uiteraard als er een serieuze verbetering is in een bepaald component is dit nog te bespreken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik laat me adviseren door de experts
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger heb ik altijd Intel systemen gehad en dat heeft dan ook weer mijn voorkeur. Momenteel heb ik een I5 geselecteerd, maar een I7 zou ook kunnen. Heeft dit veel meerwaarde?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB is leuk, zeker voor mijn zoontje, daarom voor de Pure Base 500 gegaan van be quiet!
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Is de configuratie dat ik heb samengesteld goed, of zou je nog wijzigingen doen. Soms is een goedkoper onderdeel beter of werkt het beter met het geheel.
Ik merk dat er veel verschillende GPU's zijn, zelfs met de RTX3080 heb je verschillende versies. 10G, 12G, TI, en dan nog van verschillende merken. Ik heb er nu gewoon eentje geselecteerd in de hoop dat het de goede is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 179,49 | € 179,49 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G (rev. 2.0, LHR) | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 118,96 | € 118,96 |
| 1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 2 FX 240mm ARGB | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF548C38BBK2-32 | € 166,13 | € 166,13 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 82,32 | € 82,32 |
| Totaal | € 1.963,80 | |||