IPTV geen ondertitels op LG OLED smart TV

Pagina: 1
Acties:
  • 21.518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoySchepers
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-09 16:42
Hallo,

Wat ik ook probeer ik krijg geen ondertitels via IPTV te zien op een net aangeschafte LG OLED smart TV.
Aan het IPTV account ligt het niet want deze laat wel ondertitels zien als ik op mijn mobiel kijk.
Ik heb meerdere apps geprobeerd waaronder: Smart IPTV, NET IPTV, SET IPTV, Duplex IPTV en mijn favoriete app qua layout IPTV Smarters.
Met geen van bovenstaande apps krijg ik de ondertitels werkend.

Mijn vraag aan jullie is: Welke IPTV app gebruiken jullie op een LG TV en hebben jullie tips hoe de ondertitels werkend te krijgen?

Alvast bedankt,

Groet Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Dat IPTV, is dat uit legale bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het kan legaal zijn echter dan zal @RoySchepers even met de kabelaar moeten bellen waaron het op de LG niet werkt en op de smartphone wel. Mogelijk dat er, net als de Ziggo App, beperkingen zitten op welk device je er wat mee kan.

Andersom, Duplex IPTV heeft een nogal warrige / schimmige omschrijving en afhankelijkheden; dat lijkt me niet iets wat KPN, Ziggo, Caiway etc ondersteunt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoySchepers
Ik weet niet wat je met legaal bedoeld, maar ik heb online een account afgesloten bij één van de IPTV aanbieders.
Daar betaal je dan een vast bedrag per jaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
RoySchepers schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Ik weet niet wat je met legaal bedoeld, maar ik heb online een account afgesloten bij één van de IPTV aanbieders.
Daar betaal je dan een vast bedrag per jaar voor.
Dat is dus niet kpn/ziggo/nlziet of zoiets? dan is het dus niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

RodeStabilo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:28:
Oh koel. Dus Netflix is ook niet legaal? Of HBO? Of willekeurig welke andere streamingdienst?

Er zijn ook andere platformen waar je content kunt kijken hoor, dat is echt niet alleen aan KPN/Ziggo/NLZiet voorbehouden.

Kijk bijvoorbeeld eens hier: https://www.canaldigitaal.nl/blog/posts/wat-is-iptv/
Of wil je zeggen dat Canal Digitaal ook illegaal is?

[ Voor 14% gewijzigd door Croga op 31-08-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Croga schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Oh koel. Dus Netflix is ook niet legaal? Of HBO? Of willekeurig welke andere streamingdienst?
Dit gaat specifiek om iptv. Netflix etc is dat niet.
iptv is het aanbieden van allerhande televisiekanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
RodeStabilo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Waarom zou het niet legaal zijn? Er zijn voldoende legale IPTV aanbieders. Hoeft niet perse nederlands te zijn. Vaak wordt er door expats gebruik gemaakt van deze diensten. Als de aanbierder in kwestie gewoon royalties aan de betreffende partijen afdraagt dan maakt het niet uit.

[ Voor 12% gewijzigd door ReTechNL op 31-08-2022 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
ReTechNL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:31:
[...]

Waarom zou het niet legaal zijn? Er zijn voldoende legale IPTV aanbieders. Hoeft niet perse nederlands te zijn. Vaak wordt er door expats gebruik gemaakt van deze diensten.
Prima toch, dan kan de topicstarter dat toch gewoon aangeven welke aanbieder dat is. Kunnen we hem ook beter helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door RodeStabilo op 31-08-2022 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
RoySchepers schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:59:
Hallo,

Wat ik ook probeer ik krijg geen ondertitels via IPTV te zien op een net aangeschafte LG OLED smart TV.
Aan het IPTV account ligt het niet want deze laat wel ondertitels zien als ik op mijn mobiel kijk.
Ik heb meerdere apps geprobeerd waaronder: Smart IPTV, NET IPTV, SET IPTV, Duplex IPTV en mijn favoriete app qua layout IPTV Smarters.
Met geen van bovenstaande apps krijg ik de ondertitels werkend.

Mijn vraag aan jullie is: Welke IPTV app gebruiken jullie op een LG TV en hebben jullie tips hoe de ondertitels werkend te krijgen?

Alvast bedankt,

Groet Roy
Mijn ervaring welke beperkt is tot IPTV Smarters Pro is dat via het menu als je op de zender in kwestie staat, als ondertitels beschikbaar zijn deze kunt kiezen. Dit geld ook voor een eventuele andere audio bron die je kan selecteren. Bijvoorbeeld als een zender/film/serie in meerdere talen word uitgezonden.
Bij twijfel kan er eventueel met de IPTV provider in kwestie contact worden opgenomen.

Misschien een gekke vraag, kan het niet gewoon zijn dat de ondertitels buiten het beeld vallen?

[ Voor 8% gewijzigd door ReTechNL op 31-08-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
ReTechNL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:31:
[...]

Waarom zou het niet legaal zijn? Er zijn voldoende legale IPTV aanbieders. Hoeft niet perse nederlands te zijn. Vaak wordt er door expats gebruik gemaakt van deze diensten. Als de aanbierder in kwestie gewoon royalties aan de betreffende partijen afdraagt dan maakt het niet uit.
Als ik bij 1 van de aanbieders van IPTV kijk die ondersteuning hebben voor de door de TS genoemde clients kan ik nu al zeggen dat dat geen legale dienst is.

Puur en alleen al omdat ze F1TV "resellen" wat niet toegestaan is. (los van dat je alleen via discord kan bestellen...)

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 31-08-2022 10:20 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoySchepers
ReTechNL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:40:
[...]

Mijn ervaring welke beperkt is tot IPTV Smarters Pro is dat via het menu als je op de zender in kwestie staat, als ondertitels beschikbaar zijn deze kunt kiezen. Dit geld ook voor een eventuele andere audio bron die je kan selecteren. Bijvoorbeeld als een zender/film/serie in meerdere talen word uitgezonden.
Bij twijfel kan er eventueel met de IPTV provider in kwestie contact worden opgenomen.

Misschien een gekke vraag, kan het niet gewoon zijn dat de ondertitels buiten het beeld vallen?
Jammer genoeg is dat niet het geval.
Op mijn Samsung TV geen problemen.
Heel soms verschijnen de ondertitels kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Welke provider is het nou? Anders wordt helpen een beetje moeilijk.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RoySchepers schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:08:
[...]

Heel soms verschijnen de ondertitels kort.
Klagen bij je stream-aanbieder en bij de auteur van de app; blijkbaar werkt het dus niet / niet goed per type TV. Zal wel een update nodig zijn in de app, gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoySchepers
RodeStabilo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:32:
[...]

Prima toch, dan kan de topicstarter dat toch gewoon aangeven welke aanbieder dat is. Kunnen we hem ook beter helpen.
De aanbieder van IPTV is IPTV Totaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RoySchepers schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:22:
[...]

De aanbieder van IPTV is IPTV Totaal
Sorry maar dat is dus zo illegaal als de nete ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:23:
[...]

Sorry maar dat is dus zo illegaal als de nete ...
Dat wist ik al vanaf post 1 van dit topic maar blijkbaar ben ik een van de weinige naievelingen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Badabing, badaboom, hulp bij illegale bronnen doen we niet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.