Wat moet ik doen om een flip 4 te krijgen in ruil voor een recensie
Samsung bellen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Beginnen met veel reviews schrijven over allerlei techniek en met name telefoons, zodat Samsung ook weet wat ze er aan hebben.
Waarom zou een partij at random iemand een telefoon geven in ruil voor een stuk tekst waar je geen enkele waarde aan kan hangen?
Waarom zou een partij at random iemand een telefoon geven in ruil voor een stuk tekst waar je geen enkele waarde aan kan hangen?
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
Dat gaat je nu niet meer lukken. Als je het al voor elkaar kunt krijgen, dan is dat alleen wanneer je al een reputatie als reviewer hebt opgebouwd en dat gaat je never nooit niet meer op tijd lukken...negena schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 06:09:
De meeste reviewers starten dan ook vaak met reviews van spullen die ze zelf al hebben of zelf hebben gekocht voor een review. En dan na een tijdje, als je een goede reviewer bent -dus inhoudelijk goede reviews weet te schrijven- dan bouw je dus langzaamaan een reputatie op en begin je wat naamsbekendheid te krijgen. En dan gaan sommige merken je soms vragen of je iets wilt reviewen. Dat wil nog niet eens zeggen dat je een reviewproduct mag houden trouwens, best vaak moet je het product achteraf weer terugsturen.
[ Voor 40% gewijzigd door Wildfire op 31-08-2022 07:19 ]
Hier loopt momenteel geen actie voor. Dus zal je het ergens anders moeten proberen.negena schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 06:09:
Dit topic is gesloten.