Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Beetje lastig te zeggen aangezien ze niet echt specificaties geven op de website. Je zou verwachten dat het wel kan anders is de keuze van een USB A aansluiting zeer appart te noemen.
Staan er specificaties op de powerbank of ergens op de plaid zelf?
Staan er specificaties op de powerbank of ergens op de plaid zelf?
Hangt er van af hoeveel Amp de plaid vraagt, en hoeveel je USB stekker kan leveren.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mijn vraag, heb je service@nikki.amsterdam al een bericht gestuurd?
Maar, en allicht extra; in principe gaat er maximaal 5V door een USB-aansluiting en aangezien ik vermoed (nadruk) dat de Powerbank ook 5V kan leveren (aan andere devices), zit dus de limiet in The Plaid ingebouwd.
Op de Powerbank zit een sticker op de achterkant; kan je die eens uitschrijven want de plaatjes op de site vind ik net niet leesbaar.
Maar, en allicht extra; in principe gaat er maximaal 5V door een USB-aansluiting en aangezien ik vermoed (nadruk) dat de Powerbank ook 5V kan leveren (aan andere devices), zit dus de limiet in The Plaid ingebouwd.
Op de Powerbank zit een sticker op de achterkant; kan je die eens uitschrijven want de plaatjes op de site vind ik net niet leesbaar.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
5 volt, 3 ampère. Als de USB oplader deze capaciteit of hoger heeft dan kan het. Anders moet je het niet doen want dan overbelast je de lader.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Als je een adapter kan vinden (of waarschijnlijk wel hebt liggen) die minimaal 5V / 3A kan leveren merkt dat verwarmingselement echt niet of die powerbank is aangesloten, of dat 'ie aan het lichtnet hangt.
Beschrijving is alleen ook niet zoals het hoort....
Bij de powerbank staat 'Input: 5V / 2.1 A' en 'Output 5V / 3 A'. Maar als je dan op de pagina van The.Plaid zelf kijkt staat er 'Input: 100-240 V' en 'Output: 5V 3A'.
Maar die powerbank geeft die deken toch stroom? De output van die powerbank zal 5V met x A zijn, dat is lang geen netspanning
Beschrijving is alleen ook niet zoals het hoort....
Bij de powerbank staat 'Input: 5V / 2.1 A' en 'Output 5V / 3 A'. Maar als je dan op de pagina van The.Plaid zelf kijkt staat er 'Input: 100-240 V' en 'Output: 5V 3A'.
Maar die powerbank geeft die deken toch stroom? De output van die powerbank zal 5V met x A zijn, dat is lang geen netspanning
Ik dacht zelf de usb stekker in de usb A van de plaid, en dan even testen.
Maarja, of er dan iets raars gaat gebeuren is de vraag.
Anders toch maar even contact opnemen met de verkopers.
Maarja, of er dan iets raars gaat gebeuren is de vraag.
Anders toch maar even contact opnemen met de verkopers.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Pagina: 1