[IDEE] Artikelen beoordelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Het loopt de laatste tijd wel wat uit de hand met alle klachten over plusartikelen, maar soms ook over andere artikelen. En als je dan verwijst naar GR, dan is het steevast "is onhandig" of "ik wil niks op het forum plaatsen" o.i.d. Zou het misschien een idee zijn om onder elk artikel een beoordelingsfunctie te plaatsen, bijvoorbeeld in de vorm van vijf sterren? Dan kan men minder goede artikelen (in de ogen van de beoordelaar) gewoon met 1 of 2 sterren beoordelen. En het maakt het ook handig voor de redactie om in de statistieken te zien welke artikelen wel en niet goed beoordeeld worden.
En evt. zou er nog een tekstvakje bij kunnen zodat je na het stemmen nog feedback kunt achterlaten. Maar ik denk dat het beoordelen middels sterren of iets vergelijkbaars al best veel zou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je bedoelt de feedbackwidget die net 2 weken terug verwijderd is?
plan: Nieuwe moderatiepop-up en een afscheid - Development-iteratie #239/240
En verder…
is de Usabilla-feedbackwidget onder nieuwsberichten en reviews verwijderd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Yorinn schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:04:
Je bedoelt de feedbackwidget die net 2 weken terug verwijderd is?

[...]
Vreemd. Ik zit hier al jaren en heb die widget nog nooit gezien. Wel af een toe een feedbackformuliertje aan de rechterkant wat op willekeurige momenten tevoorschijn komt, maar dat is het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TheVivaldi schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:08:
[...]

Vreemd. Ik zit hier al jaren en heb die widget nog nooit gezien. Wel af een toe een feedbackformuliertje aan de rechterkant wat op willekeurige momenten tevoorschijn komt, maar dat is het dan ook.
Ik denk dat je hem dan ook (onbewust) blokkeerde, net als vele anderen; WoutF in 'Nieuwe moderatiepop-up en een afscheid - Development-iteratie #239/240'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Al zie ik net ook WoutF in 'Nieuwe moderatiepop-up en een afscheid - Development-iteratie #239/240' en komt het dus wel (ooit) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Waarmee precies? Ik heb geen privacy-extensies zoals in die reactie vermeld staat. Ik heb alleen een advertentieblokkeerder, maar daarmee heb ik alleen een paar dingen op de FP geblokkeerd en niet bij artikelen.

Maar goed, dan zou er een betere plek voor verzonnen kunnen worden. Misschien bij het reactie-invoerveld zodat het er meteen uitspringt?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVivaldi op 30-08-2022 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TheVivaldi schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:11:
[...]

Waarmee precies? Ik heb geen privacy-extensies zoals in die reactie vermeld staat. Ik heb alleen een advertentieblokkeerder, maar daarmee heb ik alleen een paar dingen op de FP geblokkeerd en niet bij artikelen.
Dan weet ik het verder ook niet. :P Let er wel op dat die widget nu inderdaad wel helemaal, voor iedereen, weg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

WoutF

Hoofdredacteur
We hebben de widget weggehaald omdat te weinig mensen hem gebruikten. Dat maakte dat de resultaten onbruikbaar waren. Wat daarbij niet hielp is dat Usabilla - de onderliggende tool - door veel adblockers tegengehouden wordt. We zijn aan het nadenken over alternatieven, want we willen graag weten wat mensen van de artikelen vinden. Dat zal dan hoogstwaarschijnlijk iets moeten zijn dat we zelf bouwen en ik verwacht niet dat we daar op korte termijn aan toe zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
WoutF schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:45:
We hebben de widget weggehaald omdat te weinig mensen hem gebruikten. Dat maakte dat de resultaten onbruikbaar waren. Wat daarbij niet hielp is dat Usabilla - de onderliggende tool - door veel adblockers tegengehouden wordt. We zijn aan het nadenken over alternatieven, want we willen graag weten wat mensen van de artikelen vinden. Dat zal dan hoogstwaarschijnlijk iets moeten zijn dat we zelf bouwen en ik verwacht niet dat we daar op korte termijn aan toe zullen komen.
A, oké, duidelijk. Bedankt voor je antwoord! :)
Pagina: 1