XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Hoeveel geld wil je er voor uit geven? want die ultra zal dan wel een stuk duurder. En met die v8200 kan je heel lang mee doen.
Een beetje afwegen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
weet je dat zeker? ik dacht dat t vanaf 650Mhz niets meer uitmaakte eigenlijk..Op dinsdag 28 augustus 2001 00:05 schreef universal creations het volgende:
Ik zou dan wel de cpu veranderen, want met een pIII-733 is de CPU een aardige bottleneck voor de 3D-performance. Voor een GF3 heb je toch echt een 1 GHz+ cpu nodig.
t ding is bovendien een GPU! wat heeft de processor daar nou nog mee te maken dan??
Verwijderd
Qua VIVO chip maakt het niet uit. Deze borden gebruiken allebij de Philips 7102 chip. Ik zou dus naar mijn portemonaie kijken en eventueel toegevoegde waarde zoals andere bijgeleverde software/games (3D bril Asus).Op maandag 27 augustus 2001 17:20 schreef dadj het volgende:
ok ik wil binnenkort een GF3 bestellen. Ik heb nu ook asus en ben er zeeeer tevreden over. de video-in gebruik ik vrij vaak, en ben ik ook best tevreden over..
maar ik weet nu niet welke van deze 2 een betere keus zal zijn..
Suc6.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Kweet niet of het zoveel beter is dan de Asus 8200. In ieder geval is het 2d beeld van mijn Gf3 Gainward wel beter ten opzichte van mijn vorige Asus Gf1.Op dinsdag 28 augustus 2001 13:18 schreef MGSNK het volgende:
de 2d van de gainward schijnt zoveel beter te zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()