Acties:
  • 0 Henk 'm!

• default12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-08 15:06
Hallo allemaal,

Mijn werkgever vraagt aan mij om de volgende gegevens te uploaden;
- Deelname ANW-Hiaat
- Bijdrage eigen pensioen

Ik weet echter niet wat ze van mij verwachten dat ik opstuur, er is ook geen uitleg o.i.d.
Op het internet zie ik alleen wat het is en meer niet.

Ik heb in mijn.svb al gekeken of ik daar iets kon doen, maar helaas niks wat ik kon uitprinten wat relevant kan zijn.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen 8)7.

Ps. dit is een tweede duale periode bij hetzelfde bedrijf, eerste keer had ik alleen loonheffing opgestuurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb deze vragen nog nooit gehad of tegengekomen. Lijkt mij een uitstekende vraag voor de HR afdeling van je bedrijf aangezien zij blijkbaar bepaalde verwachtingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Vraag het je werkgever wat ze precies van je verwachten? Dat kunnen wij ook niet ruiken...

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
ANW-hiaat is mij enkel bekend als verzekering in geval van overlijden. Typisch iets wat je werkgever als extra kan bieden. HR mag het inderdaad maar uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:25
@default12
De ANW-hiaat sowieso doen als je een partner hebt! Goedkoopste verzekering die je kan afsluiten. Als jij overlijd krijgt je partner tot jou pensioen circa 10K netto per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• default12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-08 15:06
bedankt voor de reacties, misschien inderdaad beter om aan de HR te vragen, alleen leek het me misschien onprofessioneel om dat te vragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCV191283
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:33
Gewoon vragen, uit eigen ervaring weet ik dat dit voor HR geen gekke vraag zal zijn. We krijgen echt genoeg genoeg gekke vragen om complete topics te vullen, maar daar komt deze niet tussen...
Pagina: 1