Ik heb iets vreemds met een windows 11 machine. Alles werkt op zich prima behalve dat programma's als teamviewer, word en excel niet meer willen opstarten, behalve als ik ze start als administrator. Google chrome wil wel gewoon opstarten zonder dat ik eerst met de rechtermuisknop hoef te klikken om als administrator te starten. Het enige was waarschijnlijk is gebeurd is veranderen van de nederalndse naar engelse taal maar dat lijkt mij niet de oorzaak. Ook in gebruikersacountbeheer staat het balkje gewoon zoals mijn andere pc's ook ingesteld staan. En het useraccount heeft ook gewoon beheerdersrechten, dus ik begrijp niet waar dit windows-gedrag ineens vandaan komt. Toevallig iemand die dit ook eens heeft meegemaakt ?
Vraag
Alle reacties
Probeer eens een nieuw gebruikersaccount aan te maken, ook met beheerdersrechten. Als het probleem daar ook speelt is er echt iets gaar in je installatie, anders zit het in je eigen persoonlijke Windows profiel en wordt het graven in logboeken en nagaan wat je onlangs nog meer veranderd hebt.
Probeer ook eens terug te gaan van Engels naar Nederlands, heb je het iig uitgesloten.
Probeer ook eens terug te gaan van Engels naar Nederlands, heb je het iig uitgesloten.
I reject your reality and substitute my own