verticaal scherm delen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguycoco
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-08-2022
ik heb net een 2e scherm gekocht en wil deze verticaal gebruiken weet iemand tips om dit makkelijk te kunnen regelen dat je makkelijk 2 of het liefste 3 programmas's onder elkaar hebt staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Microsoft Power Toys opzoeken; zit mooi tooltje bij om dingen vast te zetten en in te delen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
En, mits je Windows draait, kan je rechterklikken op je bureaublad en gaan naar 'Display settings'. Hier zoeken naar de instelling "display orientation" en aanpassen van Landscape naar Portrait (en/of flipped). Zo kan je het scherm verticaal gebruiken (= Portrait mode).

Dit dus: https://www.tenforums.com...ntation-windows-10-a.html

[ Voor 16% gewijzigd door stin00 op 30-08-2022 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Er even vanuit gaande dat je Windows gebruikt:

Waar je naar op zoek bent is de FancyZones feature van PowerToys. Een vorm hiervan zit ook in Windows 11.

WindowGrid is ook een super tool; daarmee kun je met de linker en rechter muisknop een venster vastpakken en dan verslepen, daarna de rechtermuisknop loslaten om de grootte van het venster te bepalen. Als je het een paar keer hebt gedaan wil je niks anders.

Er zijn ook betaalde tools als DisplayFusion, maar die zijn inmiddels niet meer echt nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theguycoco
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-08-2022
dankje gebruik nu de powertoys en werkt perfect dankje iedereen voor het meedenken