Slaapstand op Topline 8300 notebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van mijn werk een topline 8300 notebook gekregen, die niet meer uit de slaapstand wil, ik heb al van alles geprobeerd, bios clearen, hd afkoppelen, enz. tot nu toe wou niets lukken, iemand een idee om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand een idee??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal morgen eens vragen aan mijn collega, hij heeft de toplines binnen ons bedrijf in beheer. Momentje dus nog even. :z

kheb net een mailtje verstuurd. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan natuurlijk ook... sorry dat het een topline is, maar hij was gratis... dus daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo, sorry? Het zijn best goede laptopies! We hebben in ieder geval geen slechte ervaring met dit merk. Alleen de gebruikers mollen nog wel eea. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mwoah, waar deze vandaan komt is de helft al terug geweest naar de fabriek, maar deze viel dus net buiten de garantie, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb zelf ook een topline, prima ding hoor, nix mis mee.
Heb hem 2e-hands gekocht, dus hij zal al wel wat jaartjes oud zijn, maar vertoont geen mankementen. Voor zover ik weet is het ook best wel een behoorlijk merk, geen zooi in elk geval.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topline heeft best wel goede notebooks, alleen de amicus 3100 & 3200 zijn klote dingen, bij de 3600 hebben ze de problemen opgelost zeggen ze.
de 8000 serie is best een redelijke laptop.

groeten ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing is de CPU, deze zit dan niet goed, even stevig aandrukken en in het slot drukken helpt, probeer maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 22:08 schreef Brop het volgende:
De oplossing is de CPU, deze zit dan niet goed, even stevig aandrukken en in het slot drukken helpt, probeer maar.
Aaargh! Nee, niet doen, dat is wel een heel uiterste maatregel! :D

BigRonnyV vroeg me te reageren, bij deze: Ik heb 2 opties voor je:

1. Houd de aan/uit knop vast en wacht tot ie aan gaat (na 15 sec mag je wel aannemen dat ie niet aan gaat.)

2. Haal de accu eruit. Koppel nu de voeding eraan en zet 'em aan. Als ie het doet de accu er weer in doen

Probeer eerst deze 2 maar eens, als dit nog niet werkt meldt het maar weer.

Suc6 :)
Pagina: 1