Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:28
Wat ga je met je laptop doen?
Windows 11 met een XAMPP-installatie. Light gaming (GTA V, maar geen nieuwe titels met extreme eisen). Verder het normale huis-tuin-en keukengebruik.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, ik wil alleen een laptop omdat ik niet de ruimte voor een volledige desktop plus monitor wil missen in mijn huiskamer.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Van oudsher ben ik erg gecharmeerd van Asus en Lenovo. Ik sta zeker open voor andere merken, maar ik ben wel echt op zoek naar een kwaliteitslaptop. Acer komt er bij mij echt niet in.

Okee, nu ik de voorgedefinieerde vragen heb gehad, tijd voor een klein beetje achtergrond:
Ik ben op zoek naar een vervanger van mijn huidige laptop. Ik gebruik een 17"(17.3 om precies te zijn als ik de specs mag geloven) omdat het voor mij een desktopvervangende laptop is. Dat wil ik dus ook zeker weer. Ik gebruik hem redelijk veel, dus ik wil wel minimaal een i5-processor (of gelijkwaardige Ryzen, ik zit niet vast aan Intel) en 8GB geheugen. Met bovenstaande is er een hele vloot aan goede laptops te vinden, maar nu komt het: ik wil graag 1TB aan opslag. De 256GB die ik in mijn huidige heb, is echt veel te weinig, dus ik gok dat ik een 512GB ook over 1 of 2 jaar gevuld heb. Als ik echter zoek op een opslagcapaciteit van 1TB of meer, dan kom je gelijk uit bij game-laptops met dedicated GPU's en vaak een i7 of nog hoger. En dan gaat het prijskaartje van ongeveer 600 euro direct naar minimaal 1000 en vaak nog veel hoger.

Op zich snap ik die prijzen gezien wat je er voor krijgt, maar dat is voor mij dus echt niet nodig. De enige game die ik speel is GTAV, en laten we eerlijk zijn: daar heb je geen 3060 of iets dergelijks voor nodig. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een laptop van de "normale consumentenspecs", maar dan met meer opslag.

Weet iemand een goede optie hiervoor? Ik heb ook al gezocht op het zelf vervangen van een SSD, maar ik zie daar zoveel waarschuwingen dat je op allerlei dingen moet letten en dat zo ongeveer iedere laptop andere eisen stelt aan de SSD, dat ik daar eerlijk gezegd mijn handen niet aan wil gaan branden met een gloednieuwe laptop.

Beste antwoord (via Kroesss op 31-08-2022 12:41)

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-06 02:15
Ik heb zowel bij mijn vorige (17 Inch Acer, pricewatch: Acer Aspire V3-772G-54208G50Mamm zeer tevreden over) als huidige (15 Inch Lenovo pricewatch: Lenovo ThinkBook 15 G3 ACL (21A4002DMH)) laptop opgelet dat er een mogelijkheid was voor uitbreiding van de opslag. De Acer heb ik destijds direct voorzien van een 256 GB ssd, naast de al aanwezige 500 GB had en de 500 GB HD uit mijn eerdere laptop. Toen die oude HDD later kuren kreeg, heb ik die nog vervangen door een 2 TB variant.

Bij de huidige Lenovo, heb ik direct na aankoop een 2e ssd van 1 TB geplaatst. De specs op de Lenovo site laten duidelijk zien wat er mogelijk is en welk type je nodig hebt.

Lang verhaal kort: zoek een laptop uit die je past, en check of je er een 2e ssd of HD's in kunt stoppen voor je opslagwensen.

Bij Coolblue (en vast ook bij andere electronicazaken) kan je tegen een vergoeding dergelijke upgrades ook laten doen in de winkel.

Edit: Ik zie dat ik in oktober 2014 een review geplaatst heb van de Acer. Die heeft het dus bijna 8 jaar prima gedaan, met vrijwel dagelijks gebruik! Hij ging helaas net voor de vakantie stuk, waardoor ik de Lenovo 2 dagen voor mijn vakantie gekocht heb. Enige mankement was het laatste half jaar ofzo, dat op de een of andere manier mijn Bluetooth muis niet altijd bij de eerste keer opstarten werkte, waardoor ik hem vaak nog een keer moest herstarten. Maar 7 jaar probleemloos, is precies €100,- per jaar. (Ok, plus nog 1 of 2 tientjes voor de upgrades die ik gedaan had, ssd en later 2 TB hdd)...

[ Voor 21% gewijzigd door Wild Chocolate op 29-08-2022 22:35 ]

iRacing Profiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Over de laatste alinea: veel bangmakerij. Wanneer de aansluiting gelijk is kun je er over het algemeen vanuit gaan dat het werkt. De moeite die het kost om een SSD te vervangen is nagenoeg nul, afhankelijk van hoe je laptop gemaakt is. Wanneer het praktisch onmogelijk wordt gemaakt om het ding zonder breekschade open te maken wordt het een ander verhaal dan wanneer er een mooie bodemplaat op zit die je met een paar schroeven los hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Kroesss

1. Past Dell in je rijtje? Naast Asus en Lenovo?

Wij hebben een antieke Asus die het nog steeds doet en dus onze 2de werdt natuurlijk weer een Asus…3 x gezeik…..veel te veel geld erin helaas.
De volgende wordt een Macbook…..of Dell of Lenovo.

2. waarom overweeg je geen externe opslag?

Wat wil je precies opslaan aan data?

Dat is toch geen terabyte aan savegames voor GTA waar je constant bij wil kunnen?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Fraggert schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:37:
@Kroesss

1. Past Dell in je rijtje? Naast Asus en Lenovo?

Wij hebben een antieke Asus die het nog steeds doet en dus onze 2de werdt natuurlijk weer een Asus…3 x gezeik…..veel te veel geld erin helaas.
De volgende wordt een Macbook…..of Dell of Lenovo.

2. waarom overweeg je geen externe opslag?

Wat wil je precies opslaan aan data?

Dat is toch geen terabyte aan savegames voor GTA waar je constant bij wil kunnen?
Dell is op zich nog wel een optie als de configuratie goed is.

Het is inderdaad geen TB aan save-games, maar GTAV zelf is wel ruim 100GB... Daarnaast heb ik dus ook een hele sloot aan bestanden van de sportvereniging waar ik in het bestuur zit, en draai ik een lokale webserver voor allerlei hobby-projectjes die ik doe.

Ik gebruik nu ook al externe opslag erbij, omdat mijn SSD dus tjokvol zit. Daar wil ik juist vanaf, want ik zit er niet meer op te wachten om iedere keer dat ding erbij te pakken en aan te sluiten. Het is niet veel werk ofzo, maar ik vind het wel gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
sypie schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:25:
Over de laatste alinea: veel bangmakerij. Wanneer de aansluiting gelijk is kun je er over het algemeen vanuit gaan dat het werkt. De moeite die het kost om een SSD te vervangen is nagenoeg nul, afhankelijk van hoe je laptop gemaakt is. Wanneer het praktisch onmogelijk wordt gemaakt om het ding zonder breekschade open te maken wordt het een ander verhaal dan wanneer er een mooie bodemplaat op zit die je met een paar schroeven los hebt liggen.
Dank voor je reactie. Het zou best kunnen dat het bangmakerij is inderdaad, maar SSD's zijn niet mijn specialiteit, en dan moet je de schijf dus ook nog kunnen klonen aangezien de laptop er wel van moet opstarten. En om daar bij een gloednieuwe laptop mee te gaan experimenteren gaat mij ook net iets te ver denk ik.

Ik gok dat ze mij al te ver hebben bang gemaakt dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 16:36

Thomg

Aww yiss

Al een NAS overwogen?

Sommige routers staan je zelfs toe via USB een externe opslag te mounten, dat kan dan ook een uitkomst zijn.
En anders: https://tweakers.net/netw...7phQrWUUbG5qY6RgbGhrH1gIA

Of zelfbouw met mini-pc/NAS (of misschien met oude laptop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Thomg schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:56:
Al een NAS overwogen?

Sommige routers staan je zelfs toe via USB een externe opslag te mounten, dat kan dan ook een uitkomst zijn.
En anders: https://tweakers.net/netw...7phQrWUUbG5qY6RgbGhrH1gIA

Of zelfbouw met mini-pc/NAS (of misschien met oude laptop?)
Als het echt niet in een laptop kan is dat inderdaad nog te overwegen. Ik zou echter liever niet een extra apparaat hebben als het niet echt nodig is, dus voor nu zou ik eerst toch willen proberen het in een laptop te krijgen. Maar wel bedankt voor je suggestie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Tsja, dan valt er niet veel anders te suggereren dan zelf een SSD te kopen en deze erin te zetten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Als je een laptop kiest met ruimte voor een SATA SSD, heb je ruime keuze in grote SSD's met redelijke prijzen, bijvoorbeeld een Samsung QVO met 2 tot 8 TB. Ik heb er ook een aantal in gebruik.

https://tweakers.net/soli...36TFoRNyjLC7uLTjgWXdurX0B

Externe SSD's zijn er ook, maar daarvan ligt de prijs per TB wat hoger. De suggestie van @Thomg om er een te koppelen aan een modem ofzoiets lijkt mij een goed idee. Dat gaat doorgaans via USB3.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
Ik heb zowel bij mijn vorige (17 Inch Acer, pricewatch: Acer Aspire V3-772G-54208G50Mamm zeer tevreden over) als huidige (15 Inch Lenovo pricewatch: Lenovo ThinkBook 15 G3 ACL (21A4002DMH)) laptop opgelet dat er een mogelijkheid was voor uitbreiding van de opslag. De Acer heb ik destijds direct voorzien van een 256 GB ssd, naast de al aanwezige 500 GB had en de 500 GB HD uit mijn eerdere laptop. Toen die oude HDD later kuren kreeg, heb ik die nog vervangen door een 2 TB variant.

Bij de huidige Lenovo, heb ik direct na aankoop een 2e ssd van 1 TB geplaatst. De specs op de Lenovo site laten duidelijk zien wat er mogelijk is en welk type je nodig hebt.

Lang verhaal kort: zoek een laptop uit die je past, en check of je er een 2e ssd of HD's in kunt stoppen voor je opslagwensen.

Bij Coolblue (en vast ook bij andere electronicazaken) kan je tegen een vergoeding dergelijke upgrades ook laten doen in de winkel.

Edit: Ik zie dat ik in oktober 2014 een review geplaatst heb van de Acer. Die heeft het dus bijna 8 jaar prima gedaan, met vrijwel dagelijks gebruik! Hij ging helaas net voor de vakantie stuk, waardoor ik de Lenovo 2 dagen voor mijn vakantie gekocht heb. Enige mankement was het laatste half jaar ofzo, dat op de een of andere manier mijn Bluetooth muis niet altijd bij de eerste keer opstarten werkte, waardoor ik hem vaak nog een keer moest herstarten. Maar 7 jaar probleemloos, is precies €100,- per jaar. (Ok, plus nog 1 of 2 tientjes voor de upgrades die ik gedaan had, ssd en later 2 TB hdd)...

[ Voor 21% gewijzigd door Wild Chocolate op 29-08-2022 22:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46
Ik zou zelf eigenlijk eerder focussen op wat je ermee wilt doen qua zo ongeveer alles wat niet met opslag te maken heeft. Een goed scherm met mooie kleuren, lage response tijd en hoge resolutie. En een videokaart, want ja een 3060 is niet nodig voor GTA5, maar wel een stuk leuker dan een ryzen IGP.

Tegenwoordig is USB gewoon snel dat als je tegen ruimte gebrek aanloopt je GTA5 gewoon op een externe USB SSD zet en klaar.

Ik zou zelf denk ik in jouw geval voor iets als dit gaan: pricewatch: Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6 (82L5001GMH)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Okee, dank voor de reacties! Dat waardeer ik enorm.

@mrmrmr en @Wild Chocolate Ik wist niet dat er tegenwoordig nog echt laptops gemaakt werden die gewoon ruimte hebben voor een tweede schijf. Ik dacht dat dat met de drang naar dunnere laptops eruit was gegaan, maar ik zal inderdaad eens op de websites van de fabrikanten zelf kijken of ik daar iets over kan vinden. Dat zou denk ik inderdaad de makkelijkste oplossing zijn ja.

@Ramon Uiteraard zijn er meer wensen, maar wat mij de meeste hoofdbrekens bezorgde was de opslagcapaciteit, vandaar dat mijn topic zich daar ook meer specifiek op richt. En zoals eerder aangegeven, als het niet lukt dan ga ik kijken naar een NAS of iets dergelijks. Het werken met een externe schijf doe ik nu al, en ik irriteer me gewoon aan de extra handelingen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 21:54
Kroesss schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 23:06:
Okee, dank voor de reacties! Dat waardeer ik enorm.

@mrmrmr en @Wild Chocolate Ik wist niet dat er tegenwoordig nog echt laptops gemaakt werden die gewoon ruimte hebben voor een tweede schijf. Ik dacht dat dat met de drang naar dunnere laptops eruit was gegaan, maar ik zal inderdaad eens op de websites van de fabrikanten zelf kijken of ik daar iets over kan vinden. Dat zou denk ik inderdaad de makkelijkste oplossing zijn ja.

@Ramon Uiteraard zijn er meer wensen, maar wat mij de meeste hoofdbrekens bezorgde was de opslagcapaciteit, vandaar dat mijn topic zich daar ook meer specifiek op richt. En zoals eerder aangegeven, als het niet lukt dan ga ik kijken naar een NAS of iets dergelijks. Het werken met een externe schijf doe ik nu al, en ik irriteer me gewoon aan de extra handelingen, vandaar.
Meeste normale laptops (voornamelijk in de 17") hebben plek voor een nvme ssd en een 2.5" drive, dat zie je vaak ook als ze verschillende uitvoeringen hebben met 256gb+1tb oid. Als je daar een variant van pakt die 512gb heeft kan je er bijna zeker nog een ssd bij plaatsen voor data storage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
@Kroesss 2e schijf is in mijn nieuwe laptop relatief, het betreft een mogelijkheid om een 2e ssd te plaatsen, dat is dus een stropje van 2 bij 8 cm, neemt stukken minder ruimte in dan een schijf...

Als je in de pricewatch op specificaties van de fabrikant linkje klikt (onderaan het kenmerken tabblad) dan geeft Lenovo het wat mij betreft heel duidelijk aan. In mijn geval dus 2 aansluitingen, waarvan de 42mm variant al gevuld is en er dus nog plaats is voor een (22)80 variant. Bij de door @Ramon geopperde Lenovo, slechts plaats voor 1 ssd, en zou je de standaard 500 GB moeten vervangen voor een 1 TB variant.

Persoonlijk vind ik uitbreiden wel prettig, want meer opslag in totaal en niet direct een prima onderdeel vervangen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Kroesss schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 23:06:
@mrmrmr en @Wild Chocolate Ik wist niet dat er tegenwoordig nog echt laptops gemaakt werden die gewoon ruimte hebben voor een tweede schijf. Ik dacht dat dat met de drang naar dunnere laptops eruit was gegaan
Acer Aspire 3 en 5 heeft misschien wel iets, die modellen hebben kennelijk nog een 1 TB HDD naast een 256GB M.2 SSD, maar ik weet niet zeker hoe die is aangesloten en of het vervangbaar is. Als ik deze video en deze bekijk vermoed ik dat het wel zou kunnen. Er is een kabeltje dat van 2.5" SATA power en data naar een speciale aansluiting op het moederbord gaat.

SATA 2.5" is inderdaad verder zo goed als uitgestorven in nieuwe laptops. Ik zat met mijn gedachten bij tweedehands i.v.m. de beperkte prijs. 2x M.2 (SATA/NVMe) slots is ook zeldzaam geworden volgens Geizhals/Heise.

Goedkope 17" laptops kunnen minder stevig zijn. Ik heb ook een 17", (gekocht met flinke korting op de normale going prijs), die neem ik alleen mee als het nodig is in een aparte tas. Het is prettig voor de ogen zo'n groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Kroesss schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:53:
[...]

Dell is op zich nog wel een optie als de configuratie goed is.

Het is inderdaad geen TB aan save-games, maar GTAV zelf is wel ruim 100GB... Daarnaast heb ik dus ook een hele sloot aan bestanden van de sportvereniging waar ik in het bestuur zit, en draai ik een lokale webserver voor allerlei hobby-projectjes die ik doe.

Ik gebruik nu ook al externe opslag erbij, omdat mijn SSD dus tjokvol zit. Daar wil ik juist vanaf, want ik zit er niet meer op te wachten om iedere keer dat ding erbij te pakken en aan te sluiten. Het is niet veel werk ofzo, maar ik vind het wel gewoon irritant.
En een barebone configureren zoals bij BTO*?

https://bto.eu/product/bto-ubook-17u1133/

Gaat wel over je 600 euro budget heen.......gebruik zelf even de configurator.

Maar allicht is het wel dé oplossing waar je naar op zoek bent en bereid bent om een extra investering te doen, je zit voor dat geld in elk geval niet met een game-kanon waar je betaald voor 'n videokaart die je niet nodig hebt maar je krijgt bij BTO dan wel 2 x 1TB opslag (1 SSD en 1 HDD of 1.48TB met 2 SSD's) daar voor terug. :)

*disclaimer ik weet niet hoe het staat met de (bouw)kwaliteit van dat merk of alternatieve barebones

Voor de rest ben ik het eens met #Team-Zelf-SSD-Plaatsen overigens. Zeker met de tips van de Lenovo's die zelfs rekening houden met users die zelf een SSD/HDD achteraf willen plaatsen.

Ik heb zelf (met 2 linkerhanden op PC-gebied) ruim 10 jaar terug een Samsung SSD in onze Core2Duo klapjap gezet en dat ding start en werkt nog als een naaimachine.

Als ik dat kan, dan kan jij dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Nog wel even een vriendelijke reminder dat het toevoegen van een extra opslag wel je batterijduur gaat kosten. Niet significant veel, maar ik benoem het wel.

Verder zou ik ook minimaal 2 stapjes upgraden als je gaat vervangen, anders voelt het heel slecht.
(Dus 2x4GB -> 2x16GB (als + 8GB kan is dat makkelijker)) en 512GB -> 2TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Thomg schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:59:
Nog wel even een vriendelijke reminder dat het toevoegen van een extra opslag wel je batterijduur gaat kosten. Niet significant veel, maar ik benoem het wel.
Goede opmerking, had ik inderdaad nog niet aan gedacht!

[ Voor 22% gewijzigd door Kroesss op 30-08-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Andere reminder: in tegenstelling tot ouderwetse draaiende disks, is bij een SSD het bijna onmogelijk om data-recovery uit te voeren.

Waar is de backup-mogelijkheid? Of wil je alle bestanden van de hobby, webserver, GTA5 allemaal in 1x kwijtraken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
MAX3400 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:25:
Andere reminder: in tegenstelling tot ouderwetse draaiende disks, is bij een SSD het bijna onmogelijk om data-recovery uit te voeren.

Waar is de backup-mogelijkheid? Of wil je alle bestanden van de hobby, webserver, GTA5 allemaal in 1x kwijtraken?
Ik draai Duplicati. Die maakt dagelijk van de mappen die ik daarvoor geselecteerd heb een backup naar TransIP Stack, met versiebeheer van 3 maanden. Dat is denk ik wel voldoende voor het veilig stellen.

Alle documenten en dergelijke zitten daarin, net als de email en bestanden van de hobby-webserver enzo. De bestanden van GTA zelf niet uiteraard, die kun je gewoon opnieuw installeren indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 00:23

Barrycade

Through the...

Kroesss schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:22:
[...]

Goede opmerking, had ik inderdaad nog niet aan gedacht!
Batterijduur bij een 17" is toch niet echt een issue? Neem aan dat het een desktop vervanger is niet een op de bank zit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Barrycade schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:43:
[...]

Batterijduur bij een 17" is toch niet echt een issue? Neem aan dat het een desktop vervanger is niet een op de bank zit apparaat?
Desktop vervanging inderdaad, dus geen groot probleem. Maar daarom niet verkeerd om daar toch even bij stil te staan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Kroesss was de barebone route van BTO nog wat voor je?

Ik heb bij Dell op de website nog gekeken, maar hun goedkoopste lijn is er niet in 17”. Voor die schermmaat bij Dell haal je 2 Lenovo’s helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
@Fraggert ik heb even gekeken, en die zijn op zich wel mooi, maar ook erg prijzig. Als ik daar 8GB in stop, met een mooie opslag zat ik al boven de 900 euro, en dan is een mooie Lenovo met extra SSD erin geschroefd een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Kroesss schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:04:
@Fraggert ik heb even gekeken, en die zijn op zich wel mooi, maar ook erg prijzig. Als ik daar 8GB in stop, met een mooie opslag zat ik al boven de 900 euro, en dan is een mooie Lenovo met extra SSD erin geschroefd een stuk goedkoper.
Dat klopt, dat was ook mijn opmerking, maar je hoeft alleen niet meer zelf aan de slag, mocht dat toch nog onoverkomelijk blijken voor je. :)

Ik denk dat je bij Lenovo aan het juiste adres bent, zo'n IdeaPad kun je zelfs een mooi IPS scherm in krijgen en met jouw wensen zit je nog onder de 800 euro, als ik dat even gauw bekijk

https://www.lenovo.com/nl...By&resultsLayoutType=grid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroesss
Fraggert schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:54:
[...]

Dat klopt, dat was ook mijn opmerking, maar je hoeft alleen niet meer zelf aan de slag, mocht dat toch nog onoverkomelijk blijken voor je. :)

Ik denk dat je bij Lenovo aan het juiste adres bent, zo'n IdeaPad kun je zelfs een mooi IPS scherm in krijgen en met jouw wensen zit je nog onder de 800 euro, als ik dat even gauw bekijk

https://www.lenovo.com/nl...By&resultsLayoutType=grid
Klopt, ik neig op dit moment dus ook heel erg naar een mooie Lenovo, en daar vervolgens een SSD bij in schroeven. Ik ben de verschillende versies nog even naast elkaar aan het leggen qua exacte specs, maar dit gaat helemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Kroesss schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:40:
[...]

Klopt, ik neig op dit moment dus ook heel erg naar een mooie Lenovo, en daar vervolgens een SSD bij in schroeven. Ik ben de verschillende versies nog even naast elkaar aan het leggen qua exacte specs, maar dit gaat helemaal goed komen.
d:)b

Pagina: 1