Toon posts:

Toca - World Touring Cars

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar informatie over deze game, maar heb nog bijna niets kunnen vinden. Ik vind alleen maar van die playstation troep. Mijn vragen zijn als volgt:

- Wat is de geschatte release date?
- Zijn er al screenshots te vinden van deze game?
- Hoe komt het dat hij allang op de psx uit is en niet de pc??

Ik zit nu al een hele tijd toca 2 te spelen ( ook heel vet! :Y) ) ,maar ik wil wel eens een nieuwe! :)

Groetjes,
Coen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blijkbaar niet de enige die niets kan vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Toca 3 komt volgens mij niet voor de pc.. en op de psx is het trouwens geen troep :( :)
Er komt wel over een tijdje een geheel nieuwe Toca game voor pc & ps2, de naam weet ik zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik had gehoord van een vriend dat hij ook voor de pc uit zou komen! :'(

Maar je weet verder niets van die andere toca waar je het over hebt? Ik ben namelijk zeer benieuwd naar dat spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de PU staat een stukkie over die nieuwe Toca, hij lijkt me wel vet (er staan nl. lekkere chicks op zo'n plaatje ervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 19:51 schreef Lomu het volgende:
In de PU staat een stukkie over die nieuwe Toca, hij lijkt me wel vet (er staan nl. lekkere chicks op zo'n plaatje ervan)
Is dat dan de nieuwste PU?? Zoja dan gaat ik dat blad morgen maar eens in de winkel halen. Kan je alvast wat vertellen over de game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

De PU is zo'n kinderlijk blad :r
Je kan gewoon aan het blad zien dat alleen maar om reclame gaat en teksten zijn allemaal gejat van andere bladen, ff mijn menig kwijt >:)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook weer ff gezocht en toen kwam ik Toca Race Driver tegen! :9

http://www.gamespot.co.uk/stories/screenindex/0,2160,2092043,00.html
http://www.gamitopia.com/screenshots/games/pc/t/tocaraced/
http://www.gamesxtreme.net/features.php?id=223

Dit ziet er zeker lekker uit! Ze verwachten hem Q1 2002 heb ik gehoord. Dus dat wordt nog wel ff wachten! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op maandag 27 augustus 2001 20:49 schreef Niels99 het volgende:
De PU is zo'n kinderlijk blad :r
Je kan gewoon aan het blad zien dat alleen maar om reclame gaat en teksten zijn allemaal gejat van andere bladen, ff mijn menig kwijt >:)
Ik ga ff offtopic reageren:

Ik sla reclame altijd over...het gaat mij om games. En aangezien ik in het bezit ben van een dc, gba,psx, ps2 en 2 pc's is een blad wat alle systemen behandeld wel makkelijk...enne, nie duur. 7 Piek is mooi bedrag, democd's hoef ik nie (die staan ook op internet).
Enne, ik ben 26 en al jaren abonnee...kinderlijk?
[/offtopic]
[ontopic]
Ik kan nie wachten op nieuwe Toca...Toca 1&2 roeleren :)
[/ontopic & /message]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Het spel gaat Race Driver heten. Voor de laatste info over race games, moet je eens kijken op www.simracingnews.com

hieronder een blurb:
Today Codemasters has officially announced a new installment in their multi-million selling TOCA racing series. TOCA Race Driver (TOCA will be replaced by DTM in Germany, V8 Supercar in Australia and Pro in the US of A) is currently in development at Codemasters with a 45-people strong team working on it. The title is planned for a 2002 PC, PS2 and 'other platforms' release:

It's no longer sufficient or exciting to deliver a new edition of a best-selling franchise that just recreates previous editions on a new format says Gavin Raeburn, Codemasters' Studio Head and Producer of the TOCA series, we have got to move on from the expectation that a sequel can be justified by simply adding more cars and tracks. With TOCA Race Driver we want to move the whole racing genre forward by delivering a very personal experience that the gamer can passionately connect with.

Retaining the series' core values of close-contact racing with real cars, real teams, real track, real drivers and an astounding damage engine, TOCA Race Driver introduces a character-based narrative and is hugely competitive. Codemasters' reputation as one of the world's leading driving game developers ensures that TOCA Race Driver will be one of the most anticipated and successful multi-format racing titles of next year.
This also explains the rumors about the possibility of a Codemasters DTM game and Codemasters acquiring the rights to the V8 Supercar series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:15 schreef MarcoM het volgende:
Het spel gaat Race Driver heten. Voor de laatste info over race games, moet je eens kijken op www.simracingnews.com
Thx voor de info! :)

Het wordt wel een heel gaaf spel voor zover ik het aan de screenshots kan zien! Alleen jammer dat het nog zo lang duurt, want Toca 2 is echt veels te makkelijk! Heb net weer ff een championship op expert gehaald.... :O
Pagina: 1