back to school: geen 3000 series voor midrange gaming?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:30
Ik wist niet goed of dit hier moest komen of op het Pricewatch forum, maar omdat de campagne wordt gestart vanuit de frontpage was dit mijn eerste keus.

Momenteel staat er op de frontpage de volgende link: https://tweakers.net/campagne/backtoschool waarmee in de pricewatch kan gezocht worden op laptops met een aantal eenvoudige vereisten. edit: deze link is zonet ogenschijnlijk verwijderd van de frontpage, ofwel wordt deze even niet meer aan mij getoond...

Deze link geeft onder andere als optie aan om "gaming laptops van 15 inch voor minder dan 1050 EUR'" te tonen, en geeft dan de volgende pricewatch filter: https://tweakers.net/lapt...tent=backtoschool+laptops

Wat mij het meeste opvalt aan deze filter is dat deze geen enkele 3000 Series GPU toont. Echter, als ik zelf manueel de 3050, 3050 Ti en 3060 toevoeg aan de search, dan staan er in de lijst meer dan 70 meer laptops in deze prijsklasse voor zowat elk budget. Dan vraag ik mijzelf toch wel af waarom deze generatie niet werd toegevoegd aan de zoekfilter. Deze GPUs staan wel in de filter als laptops van meer dan 1050 EUR worden getoond, wat doet vermoeden dat dit een bewuste keuze was Er staan ook geen 3000 series GPUs in de lijst met laptops van meer dan 1050 EUR. Waarom worden deze grafische chips standaard niet getoond?

[ Voor 5% gewijzigd door nzall op 29-08-2022 15:45 ]

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragosta
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-12-2022
Heel scherp! De filters zijn inmiddels wat verouderd, we zijn ermee bezig om ze zsm aan te passen. Dank voor de oplettendheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Aragosta schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:08:
Heel scherp! De filters zijn inmiddels wat verouderd, we zijn ermee bezig om ze zsm aan te passen. Dank voor de oplettendheid!
Bedankt voor de reactie. Zal er over de update van deze filters iets gezegd worden op de frontpage of in een redactioneel artikel? Of zal dit voornamelijk achter de schermen gebeuren?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

• Aragosta
Nee het is puur die van de Back-to-School widget, dus die passen we achter de schermen aan, naar verwachting volgende week geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragosta
hij is aangepast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Bedankt voor de aanpassing.

Het valt me ook op dat jullie high-end filter enkel Intel i7 CPUs tonen en deze van AMD eruit laten. Is dit ook de intentie?

[ Voor 30% gewijzigd door nzall op 02-09-2022 22:57 ]

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Nee, was niet de bedoeling, we gaan het rechtzetten, maar het kan ivm vakanties even duren, sorry! :/

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• nzall
PiweD schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:37:
Nee, was niet de bedoeling, we gaan het rechtzetten, maar het kan ivm vakanties even duren, sorry! :/
Bedankt voor de update en de verduidelijking dat het nog even kan duren. Mijn excuses als ik ongeduldig overkwam door de DM naar Aragosta, ik dacht dat door een technisch probleem mijn eigen update niet goed was doorgekomen en wist niet dat die op vakantie was.

Pagina: 1