Is het zacht of hard?
En zit er aan de bovenkant aluminium, of helemaal niks?
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Dat ziet er niet gezond uit. Kleine deeltjes vallen naar beneden en die adem je vervolgens in.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Het kan jeuk en bij inademen irritatie aan de keel/luchtpijp opleveren. Volgens de huidige inzichten geen schade op lange termijn.
Maar dan nog is het knullig gemaakt. Tussen glaswol en hout hoort firetdoek te zitten.
Maar dan nog is het knullig gemaakt. Tussen glaswol en hout hoort firetdoek te zitten.
Soms ben ik bijna gelukkig
Ik zou er niet de hele dag onder willen zitten. Glaswol wordt al het asbest van de toekomst genoemd.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Het is zacht, bovenkant kan ik helaas niet zien.DJMaze schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:51:
Is het zacht of hard?
De vraag is door wie, ik ken bv een verkoper van vlas die het heel graag verteldNo Hands schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:21:
Ik zou er niet de hele dag onder willen zitten. Glaswol wordt al het asbest van de toekomst genoemd.
Er is vooralsnog geen langdurige schade ontdekt, de vezels breken af ipv dat ze splitsen en je dus niet veel lange dunne naaldjes krijgt die de problemen veroorzaken zoals bij asbest. maarja het is nogsteeds troep die ik niet graag wil verwerken of onder zou willen zitten
Ik zou die rotzooi er per direct uithalen, dit zorgt voor jeuk en slechte luchtkwaliteit.MiguelXL schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:59:
Ik vraag me af of dit schadelijk is voor de gezondheid.
Op kantoor is er op verschillende plekken in het plafond sprake van (naakte) onafgedekte glaswol.
Ook gezien er airco's langs af blazen.
Is dit schadelijk, of alleen als je ermee werkt?
Graag advies.
[Afbeelding]
Mocht dit een kantoorpand zijn is dit een goede voor de Arbo.
Succes ermee.
Pagina: 1