Beste mede tweakers,
Vandaag had mijn trouwe samsung s7 besloten om een update uit te voeren.
Nadat hij een foutmelding gaf bleef de telefoon opnieuw opstarten met op het schermpje 'preparing update' en dan een soort 'windows console zeg maar zwart scherm met witte letterst' die voorbij flitste. Dit kon ik helaas niet goed lezen want het ging vrij snel en de letters waren erg klein, maar een ding kon ik wel lezen en daar stond 'wont mounth'.
Dat ging een paar keer door en toen was mijn scherm zwart, dus ik dacht gewoon opstarten, helaas niks.
Wie kan mij nog verder advies geven wat te doen.
De dingen die ik al geprobeerd heb
Nu werkte de telefoon nog goed en had ik niet per se een nieuwe nodig. Het nadeel is dat er data op staat die ik graag zou willen redden. Ik heb daar ook back-ups van maar mis dan toch een paar maanden. Geen ramp wel fijn dat ik het terug zou kunnen krijgen.
Wie heeft nog wat tips?
Vandaag had mijn trouwe samsung s7 besloten om een update uit te voeren.
Nadat hij een foutmelding gaf bleef de telefoon opnieuw opstarten met op het schermpje 'preparing update' en dan een soort 'windows console zeg maar zwart scherm met witte letterst' die voorbij flitste. Dit kon ik helaas niet goed lezen want het ging vrij snel en de letters waren erg klein, maar een ding kon ik wel lezen en daar stond 'wont mounth'.
Dat ging een paar keer door en toen was mijn scherm zwart, dus ik dacht gewoon opstarten, helaas niks.
Wie kan mij nog verder advies geven wat te doen.
De dingen die ik al geprobeerd heb
- 30 seconden power knop ingedrukt houden
- Volume omlaag en dan power knop ingedrukt houden
- Volume omhoog home knop en power knop ingedrukt houden
- press and hold together Volume Down + Home button + Power button for a while.
Nu werkte de telefoon nog goed en had ik niet per se een nieuwe nodig. Het nadeel is dat er data op staat die ik graag zou willen redden. Ik heb daar ook back-ups van maar mis dan toch een paar maanden. Geen ramp wel fijn dat ik het terug zou kunnen krijgen.
Wie heeft nog wat tips?
[ Voor 3% gewijzigd door maxkoe op 28-08-2022 20:14 . Reden: Nog een andere toetsencombinatie geprobeerd en werkte ook niet ]