Toon posts:

BitcoinX van Musk

Pagina: 1
Acties:
  • 828 views

• Tonb15
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 03-09-2022
Hallo,ik vraag mij af hoe betrouwbaar BitcoinX is van Ian Musk,er wordt geadverteerd dat je daar makkelijk geld mee verdient met een minimum inleg van 250 euro.Is dat heden nog zo?! Want de bitcoin loopt alleen maar terug.
Ik las alleen maar positieve reviews,al geloof ik die niet altijd in

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:45
Wie de fuck is Ian Musk. Wat de fuck is BitcoinX. Als iets of iemand adverteert met "makkelijk geld verdienen" weet je ook al wat voor vlees je in de kuip hebt. Het beetje wat ik hier lees riekt naar een scam.

Elon Musk deed iets met crypto dus maken we daar Ian Musk van, en mensen kennen Bitcoin van naam dus zetten we daar een X achter, want Elon Musk en Space X, nou dan moet het wel echt zijn immers. Van 250 euro maken we deze week nog 250 miljoen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Tonb15 Dit is wel erg weinig informatie, maar ik vermoed dat iemand de bekendheid en combinatie van Bitcoin en van Elon Musk misbruikt om zieltjes te winnen. Een scam dus, geen geld in steken en kijken naar andere crypto.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11:08
Ik zal het verhaal alvast voor je afmaken.
Je stort 250, na een maand is dat in waarde gestegen naar 53843 euro. Wanneer je het er af wil halen moet je eerst "belasting" betalen, daarna "handeling fee" en "account fee" "overboeking fee" " transconversie fee". En dan heb je nog niks

Vervolgens maak je een topic op tweakers, waar elke reactie is dat je opgelicht wordt, en dat het nooit zo snel in waarde kan stijgen.
En dat je inmiddels 5250 euro kwijt bent, als je mazzel hebt. Anders 20000 euro..

• Taro
  • Niet online

Taro

@Tonb15 (En iedereen die dit in de toekomst leest): Wat @jack zomer zegt is correct en komt hier helaas regelmatig langs.

Dergelijke verhalen eindigen nooit positief. Beperk je tot de crypto's die beschikbaar zijn op exchanges zoals Binance en Kraken en ga daarbuiten niet in op "mooie kansen". Dat een crypto op een grote exchange is gelist is nog geen garantie dat je niet opgelicht wordt of je inleg verliest (genoeg voorbeelden), maar dergelijke mooie aanbiedingen zijn eigenlijk altijd een scam, ga er dus niet op in, want je raakt je geld gegarandeerd kwijt. Ondanks dat je het gevoel hebt een pareltje te hebben gevonden en flink binnenloopt, want dat is exact het gevoel dat ze je willen geven en waardoor/waarom je er intrapt: Het is té mooi om waar te zijn en helaas is dat dus ook zo!

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Tonb15
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 03-09-2022
SN4K3,wat minder agressief reageren mag ook,ik heb zijn naam verkeerd gespelt,het is wel De Musk die ik bedoel die hiermee adverteert tenminste van naam.Wilde alleen maar weten of dit te vertrouwen is,ben in ieder geval verstandig genoeg om te controleren .Bedankt voor jullie reakties!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik weet niet precies hoe Elon Musk ermee adverteert @Tonb15 maar er wordt wel gespeculeerd op het Elon Musk effect: https://www.bigtimedaily....e-bitcoin-trading-system/ en https://www.cripto-valuta.net/en/bitcoinx/

De officiele website van BCX is niet eens goed bereikbaar en de laatste Tweet is van 2019.

Allicht kijk ik verkeerd maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Elon Musk, met een waarde van rond de 300 miljard dollar, ook maar enige steun geeft aan een "shitcoin die meer dan 99% gedaald is in waarde sinds 2017 ongeveer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:55
Nou, als die Coin 99% in waarde is gedaald, kan ie alleen maar omhoog! KOPEN DAN!! :D

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-03 12:41
Dikke tech

• Taro
  • Niet online

Taro

Voldoende over gesproken, de laatste reacties voegen ook niets meer toe. Topic dicht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee