DPC unite in PV Output

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 16:40
Mede DPC’ers. Menig jaren komen wij tezamen om teams te vormen binnen allerhande zaken, alles voor de statistiekjes. Meestal Distributed Computing met als summum de jaarlijkse stampede }:O

Volgens mij zijn er onder ons DPC leden behoorlijk wat die zonnepanelen op het dak hebben liggen. Ongetwijfeld zijn jullie bekend met de website pvoutput.org.

Dat zijn ook statistiekjes, weliswaar geen distributed computing statistiekjes, maar statistiekjes none the less.

Wat vinden jullie er van als wij als DPC’ers ook een team binnen pvoutput.org gaan aanmaken?

Ikzelf wil hier best een aanzet voor doen. Wellicht is er nog een mede DPC’er die dat samen met mij wil doen. Wellicht een van de mede organisatoren van de stampede?

Ben benieuwd naar jullie kijk hierop.

}:O }:O }:O

Ps. Waarom? Gewoon….daarom. Omdat het vet cool is om bij je systeem te kunnen melden dat je lid bent van de DPC :+

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asterix78
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-05 23:56
Is er niet al een tweakers.net team wellicht kunnen we ons daarbij aansluiten

https://stats.free-dc.org/cpidtagb.php?cpid=1774c0adc3408697fb50168c04d9749e&theme=1&cols=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 16:40
Kijk nou…@asterix78 heeft helemaal gelijk.

https://pvoutput.org/listteam.jsp?tid=426

Dan vervalt bij deze bovenstaande discussie wat mij betreft. Laten we niet binnen Tweakers.net gaan kanabaliseren ;)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

En zie ook: Tweakers PVOutput lijst
Statistiekjes genoeg :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pazo op 29-08-2022 13:57 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023