Enkele mensen met een hotmail adres hebben een mailtje ontvangen waarmee ze F10,- korting krijgen bij Bol.com. Nu heb ik inderdaad zo'n mail binnen, maar een heleboel anderen in mijn omgeving niet... Wat zijn de voorwaarden hiervoor?
Kut, ik heb die mail meteen weggeflikkert.
Moet die spam niet.
Moet die spam niet.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Geen Nederlandse boeken, voor de rest bijna alles.
Heb um vandaag gebruikt... achjah wou toch al wat bestelle...
Heb um vandaag gebruikt... achjah wou toch al wat bestelle...
Mmm, ik had em ook... eigenlijk is 't gewoon spam ja. Maar als je toch toevallig al iets daar wilde bestellen is 't idd mooi meegenomen.
Vroeger kreeg je nooit mail van Hotmail/MSN en de laatste tijd (lees: half jaar) krijg ik gewoon minstens 2x per maand mail van hun. Maja, ach......tis gratis dus dan hou je dat soort dingen altijd.
Vroeger kreeg je nooit mail van Hotmail/MSN en de laatste tijd (lees: half jaar) krijg ik gewoon minstens 2x per maand mail van hun. Maja, ach......tis gratis dus dan hou je dat soort dingen altijd.
#
ach ik bestel vaak bij bol. Dus is mooi meegenomen
ik heb hem niet eens gelezen. meteen weg geflikkerd.
ik moet die rotzooi ook niet.
ik moet die rotzooi ook niet.
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Iemand idee waarvandaag of hoe ze die bon hebben gekregen? Ik bestel meestal schoolboeken bij Bol. dus komt wel te pas voor mij
Het gaat alleen om video's, dvd's en engelse boeken.
Die mail krijg je als je langer dan een bepaalde tijd een hotmail account hebt en je gegevens hebt ingevuld (land etc.)
Die mail krijg je als je langer dan een bepaalde tijd een hotmail account hebt en je gegevens hebt ingevuld (land etc.)
Verwijderd
Ik heb hem ook gekregen, volgens mij is het een beloning voor het omzetten naar de Nederlandse versie van Hotmail.
Lol, om die reden heb ik de bon van mijn zusje ook al geconfisqueerdOp maandag 27 augustus 2001 17:03 schreef Bobbert het volgende:
Iemand idee waarvandaag of hoe ze die bon hebben gekregen? Ik bestel meestal schoolboeken bij Bol. dus komt wel te pas voor mij
Met betrekking tot de MSN Hotmail-actie:
- 2,5 miljoen Hotmail adressen waar men als land NL heeft gekozen.
- Niet langer dan drie maanden idle.
- 2,5 miljoen Hotmail adressen waar men als land NL heeft gekozen.
- Niet langer dan drie maanden idle.
Slm van Hotmail en Bol, een klein bedrag uitgeven om van veel Hotmail-gebruikers achter de persoonsgegevens en interesse te komen. Ze hebben dit echt niet voor niets gedaan.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1