Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sonoff zigbee producten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lemur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-10 12:19

Lemur

Jaap van Wingerde

Topicstarter
Mijn vraag:
Heeft een van jullie ervaring met de Sonoff zigbee producten, zoals de SONOFF ZBMINI ZigBee Smart Switch en de bijbehorende dongle? Ik wil er een rolluik en zonneschermen mee bedienen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Debian Linux server

Alle reacties

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 17:25

Rannasha

Does not compute.

De ZBMINI is er om achter een gewone wandschakelaar te plaatsen. Denk aan een lichtknopje of iets in die richting. Iets met enkel een aan en uit stand.

Voor een rolluik of zonnescherm heb je iets nodig dat meer standen heeft: Uit, openen, sluiten. De ZBMINI is hier niet geschikt voor.

Van Sonoff heb je de DUALR3 die hiervoor geschikt is. Dit is een wifi-apparaat, dus je hebt geen dongle of hub nodig. Een alternatief met wifi is de Shelly 2.5.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 09:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Lemur schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:31:
Mijn vraag:
Heeft een van jullie ervaring met de Sonoff zigbee producten, zoals de SONOFF ZBMINI
Ja, dat heb ik.

Maar wat is nou je vraag? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Lemur schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:31:
Mijn vraag:
Heeft een van jullie ervaring met de Sonoff zigbee producten, zoals de SONOFF ZBMINI ZigBee Smart Switch en de bijbehorende dongle? Ik wil er een rolluik en zonneschermen mee bedienen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Debian Linux server
Product: SONOFF Zigbee 3.0 USB Dongle
Ervaring: Werkt prima.

Sarcasm is my superpower! What's yours?