Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nest deurbel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Casteursven
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-04 15:47
Al een paar jaar ben ik eigenaar van een nest deurbel die perfect werkt, nog nooit problemen mee gehad.

Nu kom ik zonet thuis van vakantie en merk ik dat de bel binnen gewoon blijft afgaan. Knop van de bel hapert niet,…

Heb zonet even (rode) kabel uitgetrokken en terug ingestopt en werkte, nu plots begint de bel opnieuw constant te bellen. Enige oplossing is zekering afleggen of kabel terug uittrekken.

Iemand ervaring hiermee of een idee waarop de bel dit zou kunnen doen?

In bijlage even een foto van hoe dit is aangesloten.. rode kabel moet natuurlijk ook erin maar is nu niet zo aangezien anders te bel blijft bellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QC7u3RQINhmfDWIDlkTKrQKc80k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3pMllRq3rsJBhXQCnt3o03Mx.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Casteursven
Nest krijgt gewoon geen stroom met rode kabel uit, wanneer ik rode kabel instop werkt bel terug maar blijft de gong (oude bel) gewoon verder rinkelen. Probleem moet dus ergens (plots) in de bekabeling zitten

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:08
Heb je al eens geprobeerd alles opnieuw aan te sluiten?

• Casteursven
99ruud99 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 23:21:
Heb je al eens geprobeerd alles opnieuw aan te sluiten?
Ja, werkt sinds deze morgen perfect… nu plots niemand aan de deur of wat dan ook begint de originele gong van mijn huis terug te bellen en blijft doorbellen tot ik de kabel uittrek. Als ik kabel uithaal heb ik helaas geen stroom meer en werkt dus bel dus niet meer… zeer vreemd dat het 4 of 5 uur perfect werk en plots uit het niets begint te bellen.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Als je wilt dat de Nest blijft werken en alleen de bel stopt moet je de witte of zwart/witte draad op de bel losschroeven, de rood/zwarte kabel moet aangesloten blijven.

Geen idee wat er mis is verder. Klinkt alsof de Nest Chime Connector defect is.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+