Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Vraag
Beste antwoord (via StopEcocide op 27-08-2022 14:23)
Als je zoekt op DCF77 vind je vast wel meer resultaten.
Alle reacties
Als je zoekt op DCF77 vind je vast wel meer resultaten.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Kun jij me vertellen waar 'bi' voor staat, zoals te zien op de afbeelding? 'Binnen'?True schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:57:
Ik heb deze voor op mijn bureau: https://www.amazon.de/dp/B01D5RHUHK/ ook 'radio controlled' dus via DCF77 stelt die elke nacht de tijd opnieuw in. In 2019 gekocht voor 20€. Ook op te hangen, let wel op dat een digitale klok een stuk minder goed leesbaar is vanaf een hoek, zeker als je die hoog ophangt.
Ah, jammer. Niet meer leverbaar. Zo ook de witte versie niet.
[ Voor 11% gewijzigd door StopEcocide op 27-08-2022 13:27 ]
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Zie plaat je 4 in de link.StopEcocide schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 13:22:
[...]
Kun jij me vertellen waar 'bi' voor staat, zoals te zien op de afbeelding? 'Binnen'?
Die klok staat niet ingesteld. 19/01 en week 1

Wat @Frappuccino al zegt inderdaad. Ik heb 'm in het Nederlands ingesteld dus bij mij staat er vandaag ZA en WEEK 34.StopEcocide schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 13:22:
[...]
Kun jij me vertellen waar 'bi' voor staat, zoals te zien op de afbeelding? 'Binnen'?
Ah, jammer. Niet meer leverbaar. Zo ook de witte versie niet.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
https://www.bol.com/nl/nl...ws-8016/9200000130023801/
Gelukkig ook in het Nederlands in te stellen.
Ik ben jullie zeer dankbaar voor de hulp!