Verwijderd
nice photo's dude, was er helaas niet bij, maar zal de volgende keer eens proberen om erbij te zijn.
ziet er wel gezelli uit
ziet er wel gezelli uit
Verwijderd
Cool ! & !ToeT 
Ehmm er zit wel copyright op mijn hoofd,
ik weet zou je niet zeggen maar this toch zo
Wer rekenen nog wel af op de next party,
Cu around [Lof9]
Ehmm er zit wel copyright op mijn hoofd,
ik weet zou je niet zeggen maar this toch zo
Wer rekenen nog wel af op de next party,
Cu around [Lof9]
jackal_nl
Proud member of TEAM SUL <---- leuke naam
Proud member of TEAM SUL <---- leuke naam
Danku hehe zit best wat tijd in de gehele website van mij nuOp maandag 27 augustus 2001 18:50 schreef fredlwd het volgende:
Leuke site en toffe foto's Borg, ut ziet er gezellig uit iig.
Verwijderd
Locutus Neem nou gewoon een 15" monitor ipv
die opgevoerde gameboy
kan je de A en U uit elkaar houden
Wehehehe
die opgevoerde gameboy
Wehehehe
Leen hem anders jou monitor, jij hebt toch nog een 19" overOp maandag 27 augustus 2001 20:31 schreef jackal_nl het volgende:
Locutus Neem nou gewoon een 15" monitor ipv
die opgevoerde gameboy
Wehehehe
?Op maandag 27 augustus 2001 20:40 schreef keldon het volgende:
[..]
Leen hem anders jou monitor, jij hebt toch nog een 19" over
tsjah ik moest wel want ik kon m`n 22" niet in de auto kwijt dus moest ik m`n 19"gameboyschermpje wel meenemen he
Jackal blies z'n 19" op vrijdagmiddag, jij zit ook weer niet op te letten ook he. Ok, je kwam ook weer als laatste aanzakken
Het was meer een *KNAL!* ipv een simpele *paf* 

En stinken dat het deed
En stinken dat het deed
was jij zeker in de buurtOp maandag 27 augustus 2001 23:27 schreef Goingin het volgende:
En stinken dat het deed
Vette foto's, vooral die van Firestorm. Wat had dat ventje een slaap zeg. En met zijn mond open slapen, dat was dus die tocht die ik voelde
25
Dit was het maximum inschijfbaar aantal.
Eerst was dit 50 man, maar bij gebrek aan animo (63 man willen komen volgens de poll en daarna schrijven zich er pas 10 in
), dus hebben we toen besloten 25 man te doen, en dat kwam wel vol (ook maar op de dag voor de lan trouwens).
Volgend jaar kunnen we hartstikke goed meer man doen, alleen dan heb je kans dat het minder gezellie is doordat het minder close is (een kleine groep is ook makkelijker te controleren) en het is nog maar de vraag of niet iedereen weer gaat roepen dat ze komen en dat we achteraf weer met 25 man zitten.
Ik moet het nog zien, loze besluiten heb ik vaak zat meegemaakt op dit forum.
btw, thnx lanners die aanwezig waren op de lan, deze mensen houden zich dus wel aan hun woord dat als ze komen, ze ook echt komen.
Dit was het maximum inschijfbaar aantal.
Eerst was dit 50 man, maar bij gebrek aan animo (63 man willen komen volgens de poll en daarna schrijven zich er pas 10 in
Volgend jaar kunnen we hartstikke goed meer man doen, alleen dan heb je kans dat het minder gezellie is doordat het minder close is (een kleine groep is ook makkelijker te controleren) en het is nog maar de vraag of niet iedereen weer gaat roepen dat ze komen en dat we achteraf weer met 25 man zitten.
Ik moet het nog zien, loze besluiten heb ik vaak zat meegemaakt op dit forum.
btw, thnx lanners die aanwezig waren op de lan, deze mensen houden zich dus wel aan hun woord dat als ze komen, ze ook echt komen.
Verwijderd
En hoe voelt dat dwergwerpen dan als dwerg zijndeOp dinsdag 28 augustus 2001 17:18 schreef locutus of borg het volgende:
zat met het vervoer maar dankzijn nullie was ik er toch
van amsteldam naar emmer-lord is een eind gooien en vaak
ZELLUF DWERG !Op woensdag 29 augustus 2001 10:38 schreef jackal_nl het volgende:
[..]
En hoe voelt dat dwergwerpen dan als dwerg zijnde
van amsteldam naar emmer-lord is een eind gooien en vaak
Leuke foto's
, jammer dat ik er niet bij kon wezen.
Locutus, een opmerkingetje over de foto's. Als je je camera een kwart slag draait voor een foto, draai dan ook de foto op de website even een kwart slag. Dat kijkt even fijner
.
(zie trouwens dat je de sony nog niet hebt?)
Locutus, een opmerkingetje over de foto's. Als je je camera een kwart slag draait voor een foto, draai dan ook de foto op de website even een kwart slag. Dat kijkt even fijner
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
khad geen zin om te draaienOp woensdag 29 augustus 2001 22:28 schreef Marc H het volgende:
Leuke foto's, jammer dat ik er niet bij kon wezen.
Locutus, een opmerkingetje over de foto's. Als je je camera een kwart slag draait voor een foto, draai dan ook de foto op de website even een kwart slag. Dat kijkt even fijner.
sony word vandeweek geleverd
Pagina: 1