ik heb de LG OLED55C7-Z televisie sinds december 2017. ik heb nooit perfect wifi verbinding gehad. Regelmatig dat de wifi verbinding door de televisie uitviel en pas als ik de stroom van de televisie af haalde en weer aansloot. Deed wifi verbinding weer voor één dag of een paar dagen. Wifi modem zit op 5 meter afstand. De kabel verbinding hetzelfde geval. valt uit het niets voor een een paar minuten weg en komt weer terug.
Dacht dat het aan de modem lag. deze is inmiddels vier keer vervangen en van alles getest. en de utp kabel is ook vervangen.
Ik wil de nu wifi module van de televisie zelf vervangen. Ik heb de onderdeelnummer hiervan. Maar vroeg mij af is er niet een nieuwe wifi module met een nieuwere modelnummer? Dit is de huidige onderdeelnummer EAT63377302 Ben benieuwd of er eigenaren zijn met dezelfde ervaring
(geen garantie meer. en Ce repair vraagt teveel.)
Dacht dat het aan de modem lag. deze is inmiddels vier keer vervangen en van alles getest. en de utp kabel is ook vervangen.
Ik wil de nu wifi module van de televisie zelf vervangen. Ik heb de onderdeelnummer hiervan. Maar vroeg mij af is er niet een nieuwe wifi module met een nieuwere modelnummer? Dit is de huidige onderdeelnummer EAT63377302 Ben benieuwd of er eigenaren zijn met dezelfde ervaring
(geen garantie meer. en Ce repair vraagt teveel.)