Toon posts:

VPN gebruik in turkije

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Reservoir_Dog
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-10-2022
Hallo, binnenkort vertrek ik op verlof naar turkije, en zou graag een vpn gebruiken op mijn iphone.
Nu heb ik gelezen dat je strafbaar zou kunnen zijn bij het gebruik ervan.....
Wat te doen, toch een VPN gebruiken of enkel surfen op https via de wifi van het hotel?
Via de bank app bankieren zou toch ook nog veilig zijn omdat het zo zwaar versleuteld is?

Ps, ik neem wel vakantie dus veel zal ik niet surfen lol
...

Iphone 13 pro max ios 15.6.1

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Turkije
Turkije is weer een ander verhaal. Het installeren en gebruiken van een VPN is volledig legaal. Echter houden de Turkse autoriteiten zich wel bezig met het (tijdelijk) blokkeren van toegang tot VPN servers. Vooral in tijden van politieke onrust
Gewoon vpnen

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:10

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Reservoir_Dog
Had ik al gelezen, en vooral dit stukje tekst baart me zorgen

"A couple of years ago, German authorities warned its citizens that using a VPN in Turkey might be dangerous and they should consider the risks before doing this."

Mvg

• Kaaiman
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Je komt als toerist geld brengen.. dan hebben ze wel wat beters te doen dan jou het leven zuur te maken. Zou me er niet zo'n zorgen over maken.

• Reservoir_Dog
Maar om verder in te gaan op het topic, je kan ook veilig surfen zonder vpn toch? Als je enkel https verbind etc?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee