Sharp sx-3400

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterguzzi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-11-2022
Mijn vraag
..ik heb 2 van deze eindversterkers met op elke set op speaker A een set bose 901 speakers. Werkt perfect maar nu wil ik op 1 van de sets nog een derde set 901 op de achterspeaker aansluiting zetten maar ik krijg daar geen geluid uit? Doe ik iets blondts?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.de 3e bose set aansluiten op de marantz voorversterker waar dus nu mijn bose 601 set op staat die in nu als achterspeaker gebruik...dat werkt wel.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:31

FeaR

In GoT we trust

De handleiding van de Sharp SX-3400 kan ik niet vinden maar afgaande op afbeeldingen die Google mij geeft lijkt het me niet te kunnen werken. Althans niet op de manier zoals gewenst. Selector aan de voorzijde spreekt alleen over Speakers A en/of Speakers B, specificaties spreken over een stereo amp en als laatste heb je ook alleen een input voor Front Speakers. Geen idee wat de Rear Speakers output doet op de Sharp dan wel hoe je die aan zou moeten sturen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterguzzi
Ik ben wel wat verder...ik heb dus waarschijnlijk de bijpassende sharp pre amp nodig die de eind versterker aanstuurt. Dan zouden de achterspeakers wel kunnen werken maar hoeveel vermogen zou er dan op komen?

• peterguzzi
En nu heb ik de bijpassende voorversterker en een derde, defecte, eindversterker maar zit het connectorkabeltje er niet bij....dom...had ik moeten vragen aan de verkoper😌 anyway....mocht er iemand dat kabeltje hebben liggen? En er vanaf wil? Of iemand die een andere oplossing weet? Dat kabeltje zal vast niet meer nieuw te koop zijn.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 10:11

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ben je erg gehecht aan die Sharp eindversterkers dan? Zo'n spannend spul is dat ook weer niet dus met een beetje leuke (al dan niet PA-)eindtrap heb je gelijk een upgrade :)

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterguzzi
Ach...ik ben gewoon een cheapass en ik heb ze nu eenmaal, ze leveren een leuk vermogen en ik hou niet van opgeven😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterguzzi
Hmz...nieuw plan: proberen de derde eindversterker te reanimeren cq aan de gang te krijgen en daar de derde set 901s op te zetten als "achterspeakers " .....iemand tips die daar ideen over heeft om dat ding te laten werken? Een handige tino in de buurt van de hoekse waard zou zeer fijn zijn😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterguzzi
Okee....het plan met de 3400 is de deur uit, ik hou gewoon de 2 versterkers met de 2 sets bose 901s maar dus had ik nog een derde set bose 901s staan en nu loop ik ineens tegen een sx 8800 sharp op! De grotere broer van de 3400 dus daar wil ik nu die derde set op aansluiten....MAAR... die heeft buiten een stroonkabel ook nog een aan storing cq aan / uit nodig dus ik Googlen en kom wat filmpjes tegen waar er een 12 v Adapter aangesloten word op het over gebleven 2 aderige aan kabeltje! Dat moet niet moeilijk zijn toch? Ware het niet dat mijn versterker 3 kabeltjes heeft dus welke sluit ik nu aan op de 12v Adapter? Iemand Tips?
Pagina: 1