Mijn vader heeft de ledenadministratie van een (landelijke) vereniging jaren geleden op zich genomen en heeft het programma over de jaren flinke uitgebreid door steeds meer kennis te vergaren. Met veel plezier overigens! Maar onlangs is hij onverwacht en te vroeg overleden en nu zitten we met de handen in het haar. We hebben gepoogd de database over te zetten met twee ijverige computer ervaren personen, maar wij missen de kennis van Acces en databses. De nodige uurtjes hebben niet geholpen, er blijven fouten in bestaan.
Nu ben ik met spoed op zoek naar iemand die ons wil helpen met het overzetten van de gehele datase naar een andere computer. Wie met de nodige kennis wil en kan ons hiermee helpen? De tijd begint te dringen omdat de administratie nu stil staat.
locatie is Alphen a/d Rijn. Vergoeding van onkosten is allemaal bespreekbaar! Ik kom graag in contact met iemand. Dank voor het delen... mvg Martijn
...
Wij gebruiken Windows 10 en Acces van het pakket 2016/2019
Nu ben ik met spoed op zoek naar iemand die ons wil helpen met het overzetten van de gehele datase naar een andere computer. Wie met de nodige kennis wil en kan ons hiermee helpen? De tijd begint te dringen omdat de administratie nu stil staat.
locatie is Alphen a/d Rijn. Vergoeding van onkosten is allemaal bespreekbaar! Ik kom graag in contact met iemand. Dank voor het delen... mvg Martijn
...
Wij gebruiken Windows 10 en Acces van het pakket 2016/2019