Sinds 24 september 2015 is er een Apple ID geactiveerd op mijn Gmail adres. Als gevolg hiervan krijg ik meldingen van alle veranderingen in het account. Nu heb ik in zowel in 2015/2016 als in 2022 contact gezocht met Apple maar men geeft aan hier niets aan te kunnen doen.
Ik weet niet of ik zelf in 2015 het e-mail adres per ongeluk heb bevestigd of dat er iemand anders toegang had tot mij mail adres. Wel heb ik sinds die tijd meerder malen mijn wachtwoord bij Google aangepast en staat 2FA aan.
Graag hoor ik welke weg ik kan bewandelen om:
(1) mijn e-mail adres los te koppelen van het Apple-ID van iemand anders of
(2) dit Apple-ID kan laten blokkeren.
@Audiowaste en @Greatsword : ik weet om welk ID het gaat (gelijk aan mijn e-mail adres). Inloggen bij ICloud lukt niet omdat ik het wachtwoord niet ken. Een reset aanvragen lukt niet omdat ik niet weet welk telefoonnummer is geregistreerd. Dit heb ik overigens pas geprobeerd nadat Apple aan gaf niet te kunnen helpen.
Ik weet niet of ik zelf in 2015 het e-mail adres per ongeluk heb bevestigd of dat er iemand anders toegang had tot mij mail adres. Wel heb ik sinds die tijd meerder malen mijn wachtwoord bij Google aangepast en staat 2FA aan.
Graag hoor ik welke weg ik kan bewandelen om:
(1) mijn e-mail adres los te koppelen van het Apple-ID van iemand anders of
(2) dit Apple-ID kan laten blokkeren.
@Audiowaste en @Greatsword : ik weet om welk ID het gaat (gelijk aan mijn e-mail adres). Inloggen bij ICloud lukt niet omdat ik het wachtwoord niet ken. Een reset aanvragen lukt niet omdat ik niet weet welk telefoonnummer is geregistreerd. Dit heb ik overigens pas geprobeerd nadat Apple aan gaf niet te kunnen helpen.
[Voor 19% gewijzigd door weekend warrior op 26-08-2022 16:15]