Website maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 13:59
Hi,

Ik wil graag een website bouwen waar aan de ene kant partijen kunnen inloggen en betalen en aan de andere kant partijen kunnen inloggen en zichzelf promoten. Ik heb nl. een interessant business idee. Graag zou ik deze website zelf bouwen d.m.v. een training/curus. Mijn vraag is wat ik daar allemaal voor moet kunnen, is bijvoorbeeld Wordpress voldoende of heb ik nog aanvullende trainingen nodig?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:09
*snip* moet dat nou zo?

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 26-08-2022 16:51 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Draai het om: als je een goed business idee hebt, huur eerst een (bewezen) webdeveloper in. Dan kan je in ieder geval veilig / beveiligd je eerste concepten gaan lanceren. En in de tussentijd kijk je of er voldoende animo & inkomsten zijn; dan kan je of jezelf gaan laten trainen en/of personeel inhuren om het voor je te doen.

Maar, eerste vraag: heb je al een KvK-nummer geregeld?

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2022 15:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:20

Ypho

Allround Nerd

Als het zo simpel was om een website te bouwen met een simpele training/cursus, zou er niet een tekort zijn aan developers ;-)

Of je moet het hebben over iets heel simpels als een kant en klare Wordpress website, maar daarmee ben je beperkt in wat je kunt, en zit je vast aan hoe Wordpress werkt.

Wat hierboven gezegd wordt. Als je een goed business idee hebt, besteed het maken van je website uit, en focus zelf op je business.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 21:05
@phoenix12
Is je business idee om een site te bouwen of is het enkel een middel wat je nodig hebt?
Want het bouwen van sites moet je gewoon aan de profs over laten, dan kan jij je focussen op de business .
Als je pakketjes wil gaan bezorgen is ook niet de eerste stap om te leren hoe je een auto moet bouwen.

Het makkelijkste wat je kan doen is iets maken via https://www.squarespace.com/

ps; heb je al een plan geschreven voor je business? Of überhaupt al gezocht of het idee al door iemand anders al is uitgevoerd.

[ Voor 19% gewijzigd door chrisborst op 26-08-2022 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
phoenix12 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:02:
Ik heb nl. een interessant business idee.
*snip* Voeg iets nuttigs toe of reageer gewoon niet..

[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 26-08-2022 18:01 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:24
Dus je wilt een soort community starten? Hier bestaan heel veel pakketten voor. Ik ken toevallig Salesforce, maar Microsoft, Adobe, Oracle, etc bieden ook vast zulke pakketten aan. Je betaalt per gebruiker.
https://www.salesforce.co...xperience-cloud/overview/

Of je gaat kijken naar wat populaire CMSen te bieden hebben. Als je ergens een goedkoop hostingpakketje afneemt van een paar tientjes per jaar dan zit daar vaak Softaculous bij waarmee je heel snel Wordpress, Joomla, Drupal, etc kunt installeren en mee spelen.

Go for it!
Dat is de lakmoestest inderdaad. Investeerders vinden is het probleem niet, maar daadwerkelijk een business case op papier krijgen is wel lastig.

[ Voor 27% gewijzigd door MueR op 26-08-2022 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik zou dus graag zien dat je je topicstart even aanvult.
MAX3400 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:06:
Maar, eerste vraag: heb je al een KvK-nummer geregeld?
Ik zou eens gaan denken over een KvK als je al een stuk verder bent dan een idee ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1