Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kunnen hoge kracht per schroef aan, en dat ding zit volgens mij wel met 8 schroeven vast oid?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
1 type schroef voor in de muur (geschikt voor in hout of in een plug).
en 1 type schroef voor in de tv.
Hoeveel soorten schroeven heb jij ontvangen?
[ Voor 19% gewijzigd door job op 26-08-2022 13:55 ]
Dat kan geen kwaad. De bevestigingsplaat is gemaakt voor montage en demontage. Gebruik echter geen elektrische schroevendraaier of schroefboormachine, maar doe het met een handschroevendraaier of inbussleutel zodat je goed kan voelen als de schroef niet verder kan.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik snap heel goed dat je niet willekeurig een schroef van 120mm achterin een platte TV indraait; die steekt dan 7cm uit aan de voorkant door je paneel. Maar het zal ook niet zo zijn dat Sony roept YOLO?
Maar oke: https://www.sony.com/elec...6cf0db0d267/50245451M.pdf laat de Quick Start zien en daar wordt dus over M6 gesproken. Minstens 9mm en maximaal 13mm "diep" in de behuizing, daarna rekening houden met de dikte van de beugel.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2022 14:06 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
ts heeft het over de montage van de tv aan de beugel
niet de beugel aan de muur.,MrVegeta schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:50:
Ik kan ergens door gewoon een tandenstoker en de mounting hole van de tv te steken en kijken hoe diep het is...
pluggen gebruiken om een tv aan de beugel te fixen is einde tv....
[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 26-08-2022 14:07 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Het gaat me niet om de beugel aan de muurcaspervc schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:53:
Ik gebruik altijd voor alles Fisher Duopower (deze https://www.fischer.nl/nl...en/nylon-pluggen/duopower)
Kunnen hoge kracht per schroef aan, en dat ding zit volgens mij wel met 8 schroeven vast oid?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps