ik stop

Pagina: 1
Acties:

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 19:26

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Ik weet niet helemaal of dit een goede plek is om dit te posten, zonie, gooi dan maar op slot

Ik ga stoppen met Rc5, ik vind er nix meer aan. Ik heb van mezelf een te hoog record neergezet, dat lukt me niet meer om overheen te komen (heb ook niet meer de beschikking over genoeg pcpower :( )

Ook vind ik dat mijn bijdrage te klein is in zo'n groot geheel. En mijn proc. blijft alleen maar op 100% staan, iets dat vervelend is voor Statbar (nix meer om naar te kijken.. :) )

Tevens is de lol van de koe er een beetje af eigenlijk :D

Vaarwel

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uhm, je kan toch een ander DPC-project joinen? Seti, Genome@Home, UD/THINK, ECCp of OGR ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

En is een van de andere projecten ook niet interessant?

Genome@home is nog een redelijk kleine groep mee bezig bijvoorbeeld. Of Ga Think doen en help mee om een genezing voor kanker te vinden.

Tuurlijk, als jij gewoon geen zin meer hebt in een distributed computing das uiteraard jou keus. In dat geval, tweakze en laterz :)

Verwijderd

Er zijn echt genoeg projecten waar je met 1 computer nog geregeld in de stats kunt komen hoor. Alleen bij RC-5 en in mindere mate OGR heb je een heel arsenaal aan compu's nodig om in de stats te komen.
Dus kijk eens rond op het forum of een ander project je misschien aanspreekt, zoniet dan is het jammer, maar er is echt meer dan RC-5.

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 16:17 schreef Gizmooh het volgende:

Alleen bij RC-5 en in mindere mate OGR heb je een heel arsenaal aan compu's nodig om in de stats te komen.
Oh ja ?? >:) Zullen we dan eens zien over een week of 2-3...
En ik heb enkel de beschikking over mijn Athlon 750 Classic...die zelfs niet 24/7 draait :)
Maar als je 'dagelijks in de stats staan' bedoelde : dat is inderdaad niet haalbaar tenzij je over een computerpark beschikt om U tegen te zeggen...
Maar ja, dan pas je gewoon ff het doel aan he...en probeer je dat te halen, da's ook leuk...

En Jozzz : gewoon ff een ander project proberen. D'er zijn er genoeg waar DPC aan meedoet :) En wil je dan nog steeds stoppen, dan zij het zo...

Verwijderd

Ik heb al nooit gesnapt wat er nou zo leuk aan was, en wat als ik de stats kom ( wat ik niet kom ) dan staat je naam daar gewoon leuk :?
maar ik stop ook na een reinstall van windows heb nu geen last van die koe

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik ben jah ook met RC-5 gestopt en toen ben ik lekker ECCp gaan doen.
Daar hadden ze hard hulp nodig en het is een stuk spannender, dusja ...

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

zoals hierboven :

kijk ff rond naar een ander projekt, er zijn er genoeg ook waar je nog wel meetelt met 1 pc-tje.

het is toch zonde om zomaar te stoppen als je al een tijdje voor DPC bezig bent.

dus ik zeg kop op!! en kijk nog ff rond naar iets wat jouw wel leuk lijkt!!

• Blauw
  • Laatst online: 20-05 19:26

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Ja, lijkt me idd wel goed idee om eens iets anders te zoeken :)

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-05 22:28

ThaDude

Hang Loose

Je kan toch ook altijd nog een subteam joinen zodat je wel weer iemand helpt om wel in de stats te komen en record te verbreken!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 16:58 schreef Jozzz het volgende:
That's the spirit !! Go DPC !! :) :)

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
goodbye and thanks for all the fish... eeh blocks.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Denk na en THINK!!!

:P

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
*hint* SETI heeft ook nog meer mensen nodig :P *hint*

They made me do it.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op maandag 27 augustus 2001 17:23 schreef mughato het volgende:
goodbye and thanks for all the fish... eeh blocks.
LOL, vandaag toevallig nog 42 blokjes geflushed? ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 16:58 schreef Jozzz het volgende:
ik hoop wel dat je bedoelt een ander projekt en dat je dan weer voor DPC mee doet ???

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 16:50 schreef Flappel het volgende:
Ik heb al nooit gesnapt wat er nou zo leuk aan was, en wat als ik de stats kom ( wat ik niet kom ) dan staat je naam daar gewoon leuk :?
maar ik stop ook na een reinstall van windows heb nu geen last van die koe
Ach, als het om de stats gaat dan kan je zoals "ThaDude" al zei een subteam joinen.
Met een beetje goed subteam heb je dan je eigen personal stats, real-time all the time.
Maar of dat nou leuk is,... of dat nou lollig is,...?

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik d.net pure energie verspilling vind.
En wat dat betreft zie je dan gelijk maar weer waar een klein land groot in kan zijn,.. energie verspilling! :P

DPC nummer 1,... wil dat zeggen dat wij zo goed zijn, of dat wij geld genoeg hebben om zoveel energie te verspillen? En moeten we daar dan echt zo trots op zijn?

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op maandag 27 augustus 2001 23:07 schreef Sunney het volgende:

[..]

Ach, als het om de stats gaat dan kan je zoals "ThaDude" al zei een subteam joinen.
Met een beetje goed subteam heb je dan je eigen personal stats, real-time all the time.
Maar of dat nou leuk is,... of dat nou lollig is,...?

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik d.net pure energie verspilling vind.
En wat dat betreft zie je dan gelijk maar weer waar een klein land groot in kan zijn,.. energie verspilling! :P

DPC nummer 1,... wil dat zeggen dat wij zo goed zijn, of dat wij geld genoeg hebben om zoveel energie te verspillen? En moeten we daar dan echt zo trots op zijn?
Wij kunnen trots zijn op de resultaten die wij samen behaald hebben de afgelopen tijd.
We hebben laten zien dat we als klein landje ook groot kunnen zijn (in onze daden).
Tuurlijk kost het wat energie, maarja je krijgt er veel voor terug. Mooie stats (KoW) en een lekkere teamspirit !
8-)
MOEEEEEEEEEEEEEE }:O }:O }:O

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

MOO

Verwijderd

Hey sunney man... Alles flex!? :)

Wordt het voor jullie subteam niet eens tijd om iets anders te gaan doen!? think about it :)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:57

WouterG

Dit is geen ondertitel

Mooooohhhhhhh

Ik ga ook overstappen denk ik, het word weer es tijd voor een nieuw projectje voor mij.
Volgens mij gaat de verveling doorslaan en das niet goed.
Ik ga G@h doen denk ik.

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ECCP Het project waar je met 1 comp in de stats kunt komen :)

ECCP Het project waar kleine teams het goed doen :)

en natuurlijk zeer mooie stats [topic=214424/1/200] ,
zo kan geen ander project de stats leveren.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 00:06 schreef Sirix het volgende:
Hey sunney man... Alles flex!? :)

Wordt het voor jullie subteam niet eens tijd om iets anders te gaan doen!? think about it :)
Ja hoor, alles goed B-)
En ik heb net de nieuwe page af, dus nog maar ff doorgaan met grazen he :) www.addicts.nl

• Bas_f
  • Laatst online: 09-04 11:07
Ik ben ook overgegaan naar Genome@Home. Eens in de 3 uur heb je verse stats en geinige plaatjes voor de Proteins die je gebouwd hebt..

DPC is nog een klein team, we staan op dit moment op 17, en we kunnen zeker wat hulp gebruiken!

...

Pagina: 1