Op de ene plek lees ik dat ze nooit verlopen, de andere plek 2 jaar, wat is het nu?
Vraag
Alle reacties
https://support.google.com/mail/thread/29574799?hl=en
Antwoord onderschreven door een Diamond Product Expert, dus dan kan je er wel redelijk vanuit gaan dat dit inderdaad het antwoord is.Hi All, Google has never deleted an Inactive account. In the beginning, they reserved the right to delete inactive accounts, but never acted on it. Some years ago (and it doesn't matter if it was 2014 or 2017), they removed that clause from their Terms of Service.
Niet op initiatief van Google, tenzij de gebruiker zelf instellingen heeft geplaatst om dit wel te doen, waar @jeroen3 naar linkt.Isabella schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:27:
inderdaad nooit dus begrijp ik?
Snap het nog steeds niet echt, account is inactief maar wordt niet verwijderd? In mijn beleving is het dan nog steeds actief.
Met inactief bedoelt Google dat er niet mee wordt ingelogd door de betreffende accounthouder. Er zal mogelijk nog mail op binnenkomen, of niet. Zo lang er niet wordt ingelogd is het account inactief.
Ik kreeg onderstaande e-mail van Google december 2020. Relevante stukje:
Dit is voor een eenvoudig/gratis privé-account.
De linkjes werken allemaal niet meer.Summary of the new policies (effective 1 June 2021): If you're inactive for two years (24 months) in Gmail, Drive or Photos, we may delete the content in the product(s) in which you're inactive.
Dit is voor een eenvoudig/gratis privé-account.
/f/image/3QNkmMt0OiLLyA1CTnew0FTN.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 3% gewijzigd door gertvdijk op 26-08-2022 13:51 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Volgens mij heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat een gmail account verwijderd is.
Wat is de vraag achter de vraag.
volgens mij is mogen ze het account deleten als er 2 jaar geen activiteit is.
Met de voorkeurs instellingen kun je iig zorgen dat een vertrouwens persoon, familie lid toegang kan krijgen tot gegevens die je opgeeft.
Dit kan handig zijn bij overleiden.
volgens mij is mogen ze het account deleten als er 2 jaar geen activiteit is.
Met de voorkeurs instellingen kun je iig zorgen dat een vertrouwens persoon, familie lid toegang kan krijgen tot gegevens die je opgeeft.
Dit kan handig zijn bij overleiden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat is precies je doel met dit topic? Wil je weten of je het risico loopt dat je account wordt verwijderd? Wil je weten of je kan instellen dat als je de pijp uit bent gmail je account verwijdert? Wil je weten of je zelf handmatig je account kan verwijderen?
Is weer een erg low-effort topic. Wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd?
Is weer een erg low-effort topic. Wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd?
-
[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:15 ]
Zucht...
Dat is een andere discussie
zoals op de FP stond.
zoals op de FP stond.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Pagina: 1