Software-update: UCheck 4.5.0.0

Pagina: 1
Acties:

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:27
@Drobanir

downloads: UCheck 4.5.0.0

Ben ik de enige die onderstaande een beetje onlogisch vindt?
Met de gratis uitvoering moet een scan handmatig uitgevoerd worden; de betaalde uitvoering kan dat periodiek automatisch doen en deze kan verder ook de programma's installeren als deze nog niet op de computer aanwezig zijn.
Als een applicatie niet op de computer aanwezig is, zal deze niet gerapporteerd worden, want UCheck controleert op updates van geïnstalleerde applicaties. Als je eigenlijk bedoelde dat de nieuwe versie van die applicatie nog niet geïnstalleerd is, is het een onzinnige toevoeging aan de zin, want als die nieuwe versie al wel aanwezig zou zijn op de computer, zou UCheck deze ook niet rapporteren.

Ik denk dat de zin als volgt een stuk logischer zou zijn:
Met de gratis uitvoering moet een scan handmatig uitgevoerd worden; de betaalde uitvoering kan dat periodiek automatisch doen en deze kan ook de programma's automatisch updaten.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 19:37

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Met de betaalde uitvoering kunnen de 235 ondersteunde programma's ook vanuit UCheck worden geïnstalleerd indien deze nog niet aanwezig zijn..

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• richy3908
Drobanir schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:00:
Met de betaalde uitvoering kunnen de 235 ondersteunde programma's ook vanuit UCheck worden geïnstalleerd indien deze nog niet aanwezig zijn..
Ah oké, sorry voor het misverstand …

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 19:37

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Nee, je hebt een punt en ik heb de tekst aangepast om dit onderscheid duidelijker te maken.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• richy3908
Ik zie alleen wel een puntje ter verbetering:
Met de gratis uitvoering moet een scan handmatig uitgevoerd worden; de betaalde uitvoering kan dat periodiek automatisch doen en deze kan verder ook de ondersteunde programma's ook installeren indien deze nog niet op de computer aanwezig zijn.
Een 'ook' weggestreept (staat vier woorden verderop ook al, dus dubbelop).