Op dit raam wil ik graag een kleine kierstand maken. Zoals bij sommige andere ramen zit hier aan de klink geen haak die in het gat in het kozijn kan. Dat kan ook niet, want dit is een systeem waarbij dit gat op een andere hoogte zit.
:strip_exif()/f/image/Mn3AkDlLj5z3WbnuP37x6azF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil graag een inbraakveilige oplossing en het moet tegen regen bestand zijn (tot op zekere hoogte) omdat ik het graag 24/7 op een hele kleine kier wil hebben waar net wat lucht door kan voor de ventilatie. Iemand hier een creatief idee voor deze bouw noob? Als ik Google naar producten zoals haken of kierstandhouders kom ik bij opties die het raam te wijd open zetten of niet veilig zijn.
De laatste foto is de kier waarop ik het raam wil hebben (klein dus).
:strip_exif()/f/image/Mn3AkDlLj5z3WbnuP37x6azF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil graag een inbraakveilige oplossing en het moet tegen regen bestand zijn (tot op zekere hoogte) omdat ik het graag 24/7 op een hele kleine kier wil hebben waar net wat lucht door kan voor de ventilatie. Iemand hier een creatief idee voor deze bouw noob? Als ik Google naar producten zoals haken of kierstandhouders kom ik bij opties die het raam te wijd open zetten of niet veilig zijn.
De laatste foto is de kier waarop ik het raam wil hebben (klein dus).