Werkt NPO Gemist bij jullie nog op Windows 7???

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isabella
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-09-2022
Bij mij werkt het niet, player blijft hangen op loading (Chrome, Firefox, Opera), op Windows 8.1 werkt het wel.

NPO zelf kom ik niet veel verder beng ik bang, die zeggen we ondersteunen alleen W10/11 en MacOS.
Op oudere Windows versies en Linux kan het prima werken maar we ondersteunen het niet.

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom wil je (een onveilige) Windows 7 nog online / aan het internet hangen?

Eerlijk gezegd; heel goed dat de NPO niet meegaat in dit soort prehistorische operating systems. Overigens, officieel zal over 5 maanden Windows 8.1 ook niet meer ondersteund worden door Microsoft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isabella
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-09-2022
Waarom?
Omdat men W10 waardeloos vind, omdat men daar geen behoefte aan heeft, omdat men wel een risico durft te nemen? Omdat men niet perse het nieuwste hoeft te hebben?

Was toch een configuratie dingetje, ineens speelt ie wel af (Firefox)

Overigens is die NPO wel erg kieskeurig, ze zeggen dat ze alleen de laatste versies van W10/11 ondersteunen, die eerste versies ook al niet meer dus. Dat doet Netflix bv. volgens mij heel wat beter.

W8.1 weet ik, ik ga hem ook vervangen voor Linux, waarschijnlijk Ubuntu.

Mischien komt er voor 8.1 trouwens wel een hack, dat je de embedded industrie updates kan installeren, heb je toch nog enkele maanden langer updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:52
W10 waardeloos?? Ik zou voor geen goud meer terug willen naar W7.
Oprecht benieuwd wat men dan zo waardeloos vindt aan W10.

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:46
Isabella schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:54:
Waarom?
Omdat men W10 waardeloos vind, omdat men daar geen behoefte aan heeft, omdat men wel een risico durft te nemen? Omdat men niet perse het nieuwste hoeft te hebben?
Dan moet je ook niet verontwaardigd zijn als shit niet meer werkt.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Isabella schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:54:
Waarom?
Omdat men W10 waardeloos vind,
Alstu: https://store.steampowered.com/hwsurvey/directx/ -> bijna 95% zit op Windows 10 en Windows 11 gecombineerd en dat bij 26 miljoen dagelijkse gebruikers.

Dat "waardeloze" valt vast mee; maar ik hoor graag argumenten ipv "horen zeggen".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:59
Hier werkt NPO start/gemist gewoon met Windows 7 en Firefox/Edge zo te zien.
Wel moet je je Windows 7 even update brengen om het goed te laten werken denk ik zo.

MajorGeeks: Simplix UpdatePack 7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PalOWcmZAoCtiCylog3th8gV48Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tt2Ue7Fp8UsxREoTLIuopAag.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows 7 is niet meer veilig te gebruiken als aan internet. Maar dat terzijde.

Je gaat tegen incompatibiliteiten aanlopen. Dat is nu eenmaal zo. Als ik nog een Ford T zou hebben, dan is de kans aanwezig dat dat niet meer compatible is met nieuwere benzinepompen. Hoe mooi en handig zo'n model T ook was.

Dit zou beter passen in CSA, maar gezien Isabella in "Werkt NPO Gemist bij jullie nog op Windows 7???" sluit ik hier wel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.