Toon posts:

Norrod Asus A7V133 + 1.4 athlon nu WEL of NIET?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Die Asus A7V133 met KT133A chipset, kan die nu WEL of NIET een Athlon 1.4 processor aansturen? Ik kan dat hier met de search zo snel niet terugvinden.

Wat voor blower is daar handig voor?

mvrgr,

Douwe

Verwijderd

Volgens mij wel.

Maar koop aub niet bij Norrod, is een kut winkel! Echt!
Ben er een keer geweest met een moederbord dat dood was, geloofden ze niet, gingen ze testen, nee hoor doet het prima, windows maar crashen, nog eens terug en toen maar beetje bot weg gezegd dat de klant altijd koning is en dat ik een andere plank wilde. Kreeg ik toen uiteindelijk. Wel paar keer heen en weer moeten reizen.
Personeel was ook overigens niet op de hoogte dat ik die dag langs zou komen om het systeem te halen, was nergens genoteerd en de collega die het geregeld had was ziek. Lekker dan.. anyways, volgens mij kan het dus wel op die plank, check anders ff nog de asus site.

Verwijderd

Niets mis met norrod. 't is goedkoop en de service is ok..

je hebt een nieuw bord gekregen toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 16:11 schreef awraeven het volgende:
Volgens mij wel.
Maar je weet het niet zeker? Ik moet voor m'n broertje 3 nieuwe moederborden + processors halen. Nu wil hij z'n normale PC133 geheugen overplaatsen (uit de oude pc's) dus ik heb voor die A7V133 gekozen, nu wil ik alleen weten of ik daar die 1.4 Ghz AMD in kan plaatsen.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
dat zal geen probleem zijn wel even je vcore opkrikken naar 1,8 volt

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 18:00 schreef harryslinger het volgende:
dat zal geen probleem zijn wel even je vcore opkrikken naar 1,8 volt
Dat is wel 'legaal'? Het zijn bedrijfs PC waar niets aan hoeft te worden getweakt etc. etc. Kan die 1.4 Ghz daar standaard in of moeten er allerlei rare trucks met multipliers uitgehaald worden? Dat is dus net niet de bedoeling. Ik hoorde dat die Asus A7V133 een zeer stabiel bord was, misschien moet ik anders een wat minder krachtige processor nemen die wel door het Mb ondersteund wordt.

Verwijderd

'hij heeft gesproken'

=> link dus.. mooie aan KT133A letwel A chipset is dat hij zowel 266 FSB en 200 FSB procs kan hebben dus niet alleen tot en met 900

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
gewoon er in zetten in de bios instellen of via de jumpers op het bord (10,5 x 133) en klaar!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 18:05 schreef tose het volgende:
'hij heeft gesproken'

=> link dus.. mooie aan KT133A letwel A chipset is dat hij zowel 266 FSB en 200 FSB procs kan hebben dus niet alleen tot en met 900
Aha, dat is het verschil dus, de KT133A chipset, daar moet het dus mee lukken. Ok, die 266, slaat dat op de snelheid van de geheugenbus of wat anders?

Bedankt iedereen.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Werkt.

KT133 CPU FSB 100, RAM FSB 100/133
KT133A CPU FSB 100/133, RAM FSB 100/133

(Officieel dan ;) , er zijn tig mensen die de KT133A chipset al boven de 1500 Mhz hebben lopen.)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Yep 't kan heb hier een 1333[133Mhz FSB] en dit mobo draaien en hij werkt goed,de temp sensor geeft volgens mij wel teveel aan maarja....
Pagina: 1